Accessoires voor weerstations

2 Discussies voor in Accessoires voor weerstations

Begin discussie
    kav2k 4 jaren geleden in Accessoires voor weerstations

TFA buitenhoes

Ik hoop dat Digitec (of Conrad) de TFA 98.1114.02 - een buitenkap/montage voor afstandssensoren - gaat voeren. Ik moest de mijne uit Duitsland bestellen nadat ik hier een volledige KlimaLogg Pro kit had gekocht. Ook andere merken zouden baat hebben bij een outdoor sensor cover/mount - het is niet specifiek voor TFA's sensoren, zolang je apparaat er maar in past (en er is royale ruimte). Of is er al een hoes beschikbaar die ik gemist heb?

1

Tüchelros 6 jaren geleden in Accessoires voor weerstations

Netatmo Weerstation

Ik ben al bijna een half jaar in het bezit van een compleet Netatmo weerstation. Ik kan het alleen maar aanbevelen. Je kunt opzoeken welke temperaturen, neerslag en winden overal ter wereld voorkomen of voorkwamen. Toen er bijvoorbeeld tijdens Pasen enorme regenval was in Spanje, kon ik zien hoeveel regen er in Denia was gevallen. En door de gegevens over te brengen naar een Excel-spreadsheet kon ik de enveloppe van mijn verwarming aanpassen, zodat de kamertemperatuur nu eindelijk altijd hetzelfde is. Het stroomverbruik is zeer laag. Ik heb de eerste batterijen er nog in zitten. De app vervult alle wensen op de mobiele telefoon of tablet. Kan aankoop alleen maar aanbevelen. Zou de configuratie onmiddellijk weer kopen. K.M. van D.

0

Orde van de
discussies
Forum voor Accessoires voor weerstations
StartBegin discussie