1More Comfobuds Pro
Weten we al wanneer de Comfobuds Pro verkrijgbaar zal zijn?

3
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Weten we al wanneer de Comfobuds Pro verkrijgbaar zal zijn?
3
Hallo allemaal, als vervanging voor mijn iMac M1, die al 3 maanden ventilatorgeluid maakt, ben ik uitgekomen bij de HP OmniStudio. Ik zie hier vier modellen (1859 CHF, 1588 CHF, 1939 CHF en 1523 CHF), die er qua technische gegevens allemaal vrijwel hetzelfde uitzien. Waar kunnen de verschillen zitten? Bovendien lijken een paar gegevens niet te kloppen, zoals: geen USB-C bij de ene en 32GB SSD bij de andere. Weet iemand of ze stil zijn? Alvast heel erg bedankt!
2
Hallo samen Ik ben sinds gisteren de eigenaar van de zwarte Box X6 van Salt. Het WIFI signaal is minimaal verbeterd, maar er zijn enorme tegenvallers op andere gebieden vergeleken met de witte box. Met de oude box was het bijvoorbeeld mogelijk om een USB harde schijf aan te sluiten en als netwerkschijf in het netwerk te integreren. Dit lijkt niet meer mogelijk met de nieuwe box, of ik ben gewoon te dom om de benodigde instelling in de GUI van de box te vinden...Heeft iemand soortgelijke ervaringen met de box? LG Philipp Strahm
3
Hallo, Ik vraag me af wat de relevantie en vooral de moraliteit is van het verkopen van producten waarvan het gebruik in Zwitserland verboden is? Ter herinnering: elektrische scooters van meer dan 20 km/u mogen in Zwitserland niet meer rijden. Natuurlijk kun je me vertellen dat deze apparaten op privéterrein kunnen worden gebruikt zonder op de openbare weg te zijn, maar dat is een argument te kwader trouw, want we weten waar deze voertuigen uiteindelijk terechtkomen. Er gebeuren steeds meer ernstige ongelukken en Galaxus zou zich moeten afvragen of zij verantwoordelijk is voor een aantal van deze ongelukken.
1
Je stelt een vraag aan de klantenservice en na relatief korte tijd krijg je een heel beleefd antwoord van een klantadviseur. Als je per e-mail wilt reageren op het antwoord, misschien om meer details te weten te komen, krijg je een gegenereerd antwoord waarin je wordt gevraagd om de Digitec assistent te gebruiken en begint de hele procedure opnieuw.Sorry, maar wat is dit voor stom systeem als je niet direct per e-mail kunt reageren op de klantadviseur.Ik heb zoiets nog nooit ergens anders meegemaakt.
16
Met het oog op de uitschakeling van 3G (Sunrise 10.6.25, Swisscom eind 25) moet niet alleen 4G (=data), maar ook VoLTE (telefonie via LTE) selecteerbaar zijn in het filter voor mobiele telefoons. Je kunt niet bellen met 4G zonder VoLTE, en sommige mobiele telefoons kunnen alleen gegevens verzenden via 4G!
27
5 van 24.201 discussies