Aarke

11 Discussies voor in Aarke

Begin discussie
    yvesswitzerland 4 maanden geleden in Aarke

Eén merk, één product - maar verschillende draadmaten!

Kijk goed wanneer je vervangende flessen bestelt. De verschillende modellen van Aarke bruiswatermakers hebben verschillende schroefdraadmaten. Zo vervelend en eigenlijk een beetje dom om de klant zo te pesten.

0

gerhard.joller 4 jaren geleden in Aarke

Alternatieve flessen voor Aarke sparklers

Hallo samen! Welke alternatieven zijn er voor de traditionele Aarke-flessen? Net als vele anderen heb ik het probleem dat het metalen deksel van de fles is losgekomen. Ik lijmde het vast en even was het probleem opgelost, maar ik merkte dat er schimmel is ontstaan tussen de bodem van de fles en het metalen deksel. Hoe dan ook, ik heb nieuwe flessen nodig, maar ben niet langer tevreden met de defecte originele flessen. De commentaren op internet over de compatibiliteit met de Sodastream flessen zijn tegenstrijdig en de Mysoda glazen flessen zijn nergens meer verkrijgbaar. Weet iemand uit eigen ervaring goede alternatieven die compatibel zijn met de Aarke apparaten? Of weet iemand of de nieuwe Aarke flessen van de Carbonator III ook los verkrijgbaar zijn? Deze schijnen een metalen deksel te hebben met een schroefdop. Veel dank voor de hulp!

+2

10

Anonymous 2 jaren geleden in Aarke

"Zuiver" filtergranulaat opnemen in het assortiment

Kun je alsjeblieft "Puur" toevoegen aan het assortiment. Momenteel is er alleen de "Verrijkte" variant. https://www.galaxus.ch/de/s2/product/aarke-filter-refill-3-pack-enriched-dekanter-21826428

1

Anonymous 2 jaren geleden in Aarke

Extra glazen flessen voor Aarke Pro

Is het mogelijk om de originele glazen flessen als toebehoren op te sommen?

2

niiki 4 jaren geleden in Aarke

aarke Water bubbler III

Heeft u de Aarke III in zilver en voor welke prijs?

1

5 van 11 discussies

Orde van de
discussies
Forum voor Aarke
StartBegin discussie