AAdraadloze TWEE
Je kunt de AAWireless TWO nu vooraf bestellen op de AAWireless website. Wanneer is hij te bestellen? En hoeveel gaat hij kosten?

1
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Je kunt de AAWireless TWO nu vooraf bestellen op de AAWireless website. Wanneer is hij te bestellen? En hoeveel gaat hij kosten?
1
Stomme vraag: Hoe herken je of het Switch 2 spel fysiek (SD-kaart) of digitaal (downloadcode) is? Is dit zichtbaar op de verpakking?
3
Heeft Galaxus momenteel capaciteitsproblemen? Ik heb de bestelling op donderdag om 17.31 uur geplaatst omdat ik de goederen morgen zaterdag wilde hebben. Ik heb de bestelling ook meteen verwerkt, zodat de voorraadartikelen meteen verzonden konden worden. Vandaag vrijdag 22:37: "Bij ons op voorraad, verzending wordt voorbereid". Het is 100% begrijpelijk dat niet elke bestelling die voor 21:00 is geplaatst de volgende dag wordt geleverd, maar niet de dag erna? Ik heb ook de zaterdaglevering gecontroleerd: die staat goed ingesteld. En volgens post.ch denk ik ook niet dat het aan de grootte van de verpakking ligt: 88 x 20 x 12 cm en 7,33 kg. We zullen zien wanneer het pakket aankomt, hopelijk maandag, hoewel het nog steeds niet is ingepakt/verzonden..... Jammer, het is niet de eerste keer in de afgelopen tijd dat je niet kunt vertrouwen op de levertijd.
1
Hoe krijg je 10% korting
37
Hallo, Ik zie de energielabels van Europa, die sinds juli 2025 verplicht zijn, niet meer. Het lijkt mij dat ze een tijdje verschenen zijn maar dat dit niet meer het geval is. Worden ze geïntegreerd? Ik zou het heel interessant vinden om door de verschillende criteria op dit label te kunnen filteren en de elementen op de productkaart duidelijk te kunnen zien.
0
Ik heb foto's die ik op lange termijn betrouwbaar wil opslaan. Ik heb gehoord dat sommige SSD's of HDD's op de lange termijn onbetrouwbaar kunnen zijn. Is er een opslagoplossing die betrouwbaar is en niet te duur? (Is voor persoonlijk gebruik)
0
5 van 24.106 discussies