Verkeerd product ontvangen
De kleur was verkeerd

1
De kleur was verkeerd
1
Tot nu toe is nog nooit een bestelling van Digitec de volgende dag zoals beloofd in mijn melkkrat aangekomen. Ik weet niet waar dit mee te maken heeft, behalve dat het waarschijnlijk te maken heeft met mijn locatie (Chur). Heeft iemand hetzelfde probleem? Ik wil ook graag weten of de alternatieve ophaaldienst deze belofte waarmaakt(?). Bedankt
271
Na mijn ervaring met bestelling zonder haast, zal ik hier nooit meer gebruik van maken. Artikelen die op voorraad zijn worden niet verzonden, dus je kunt gemakkelijk een maand wachten op producten die besteld zijn bij de leverancier. Als deze arriveren, begint de verzending binnen enkele weken. Goed gedaan, zeer slechte service voor deze anders zo nuttige keuzeoptie.
1
Er is al veel te lezen over Planzer op het forum. Maar ik kan het niet laten om mijn woede te uiten over de levering (service). Planzer is de absoluut slechtste die er is. Hoewel ik nog steeds begrijp dat iets een dag later geleverd kan worden. Dat kan gebeuren. Bij Planzer weet echter echt niemand wanneer iets bezorgd wordt. Bericht (maandag) pakket opgehaald. Bericht (dinsdag / 23.05 uur) - levering niet mogelijk. Woensdag navraag bij klantenservice waarom geen levering. Het pakket was vergeten in te laden. HaHa. Vraag (woensdag) wanneer ontvang ik het pakket? Antwoord, waarschijnlijk niet vandaag, misschien morgen of overmorgen. Mijn opmerking, vanaf vrijdag ben ik afwezig. Antwoord, ja in dat geval levering op maandag. Sorry, dat is gewoon sh.... Als ik het pakket vandaag niet ontvang, dan weiger ik het in ontvangst te nemen en dan kan Digitec zelf onderhandelen met Planzer. Als klant voel ik me absoluut opgelicht.
1
Vandaag heb ik van Digitec 3 stuks Nvme geheugen voor servers ontvangen, die alleen in een C5 envelop (papier, ongefrankeerd) werden verstuurd. Heeft iemand anders de ervaring dat Digitec SSD, Ram, Nvme en andere dure goederen niet goed verpakt? Met Brack en Amazon heb ik dit nog nooit meegemaakt. Zelfs vanuit China zijn de chips altijd correct verpakt.
40
5 van 24.427 discussies