Allocacoc

4 Discussies voor in Allocacoc

Begin discussie
    Wohlstandskind 7 jaren geleden in Allocacoc

Alternatief product voor Powercube

Sinds de Powercube niet meer lijkt te bestaan: Weet iemand een alternatief? In de Digitec winkel heb ik niets vergelijkbaars gevonden.

2

Anonymous 8 jaren geleden in Allocacoc

Win 2 stopcontacten

Het plaatje waarop je de kubus in een stekkerdoos steekt is interessant. 2 stekkers gaan verloren door de grootte in de strip. De Cube heeft 4 bussen => winst van 2 bussen en dat voor 30,-, niet slecht. Ik zou liever een 12-voudige stekkerdoos hebben en die voeden met USB-laders, die toch al bij mobiele apparaten worden meegeleverd.

2

Tudeskii 8 jaren geleden in Allocacoc

6 uitgangen? Een kubus heeft 6 zijden... Is de ingang aan de 7e zijde!!!?

Hoe is het mogelijk dat het 6 uitgangen heeft? Digitec denk alsjeblieft met ons mee en niet alleen copy & paste. Kun je ook zelf foto's maken waarop je alle 6 zijden kunt zien en niet slechts een deel zoals de fabrikant heeft gedaan. Ik vraag me af: zitten de USB-poorten en de 3-pins connector aan één kant of zoals op een van de foto's slechts 2 USB-poorten en verder niets = ruimteverspilling en inefficiënt.

+1

7

BrmB 8 jaren geleden in Allocacoc

Andere vormen?

Zijn ze ook in het rond verkrijgbaar? RGB-verlichting? Is er een bijbehorende afstandsbediening om de kubussen aan en uit te zetten? Zijn ze waterdicht? Grapje terzijde, gaaf ding. Het zou voor mij een beetje te duur zijn.

5

Orde van de
discussies
Forum voor Allocacoc
StartBegin discussie