Bambu Lab H2S
Is er al een datum bekend waarop de H2S te bestellen zal zijn?

1
Is er al een datum bekend waarop de H2S te bestellen zal zijn?
1
Al een tijdje houden jullie je niet aan de levertijden!!! Het is onaanvaardbaar, er wordt geschreven dat het overmorgen geleverd wordt maar het komt nooit aan!!! Meerdere dagen te laat. Jullie vermelden ook producten die niet meer op voorraad zijn! Wat is er aan de hand?
8
Blijkbaar is het ontwerp van de Digitec website veranderd. Het verlanglijstje en winkelmandje worden niet langer permanent weergegeven in de rechter zijbalk op de desktop. In plaats daarvan wordt nu een aparte dropdown geopend. Naar mijn mening is dit eerder een stap achteruit. Het permanente overzicht aan de rechterkant van het scherm was praktisch, omdat je altijd kon zien wat er op dat moment in het verlanglijstje of winkelmandje zat (bijvoorbeeld bij het samenstellen van pc-onderdelen). Wat vind jij? Vind je de nieuwe oplossing beter of mis je ook de oude zijbalk?
0
Samsung WW90DG6U25LE en Samsung DV6000 die niet hetzelfde formaat hebben. Past de Samsung kit?
0
Heeft iemand enig idee met welk TOEGANKELIJK videoprogramma je echt grote videobestanden van 100 GB of meer kunt bewerken? Alle gebruikelijke programma's Nero, Corel, Magix en Pinnacle gaan door de knieën en crashen of meteen, laden oneindig lang en hangen dan enz. Dit is ook het geval met splitprogramma's, die ook verkrijgbaar zijn bij Nero of Boilsoft, dus ik kan het bestand bijvoorbeeld niet in 4 delen splitsen, omdat ik ze helemaal niet kan laden. Heeft iemand een idee? Neem gerust rechtstreeks contact met me op: fachdienst@outlook.de
1
5 van 24.387 discussies