Amazfit Helio Band
Enig idee of en wanneer Galaxus de Amazfit Helio Band gaat verkopen?

1
Enig idee of en wanneer Galaxus de Amazfit Helio Band gaat verkopen?
1
Hallo, het lijkt erop dat de Amazfit Active 2 smartwatch een premium versie heeft met saffierglas en nog wat andere nice-to-have, nog steeds voor een scherpe prijs. Maar ik kan hem niet vinden in Zwitserland. Ben je van plan die te verkopen?
2
Is de Amazfit GTS 43,25 mm, Aluminium niet meer in alle kleuren verkrijgbaar bij Galaxus? Betekenis: Momenteel niet verkrijgbaar! Dat zou jammer zijn, want het artikel 12200587 is goed.
0
Mijn polsbandje is gescheurd/gebroken. Weet iemand waar ik een vervangend bandje kan krijgen?
0
Worden de Amazfit GTR 3 en de Pro-versie aan het assortiment toegevoegd? Zo ja, is al bekend wanneer dit zal gebeuren?
1
Hallo Kan iemand me helpen en me vertellen of Alexa hier in Zwitserland ook wordt ondersteund voor het horloge? Alexa is officieel vertegenwoordigd en alles werkt, behalve Amazfit😡. Hartelijk dank
0
Hallo team Wilde vragen of ze de twee nieuwe Amazfit-horloges gts 2 en gtr 2 aan het assortiment toevoegen?
4
Zal de Amazfit Bip (Internationaal) (https://www.geekbuying.com/item...) ook hier te koop zijn? Zo ja, is al bekend wanneer?
3
Hallo, wanneer is de Bip S bij jullie verkrijgbaar? Bedankt
7
Amazfit Bip verliest de verbinding met de app. De eerste dagen werkte alles prima. Alle pogingen om Bluetooth opnieuw op te starten, het horloge opnieuw te koppelen en Wi-Fi uit/aan te zetten hebben het probleem niet opgelost. Nu hoop ik dat iemand me hier een tip kan geven over wat ik nog meer kan proberen. Ik wil het horloge graag ten volle kunnen gebruiken.
5