Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Arebos

1 Discussie voor in Arebos

Begin discussie
    dd77 3 jaren geleden in Arebos

Slecht Merk & Bedrijf: Arebos & Märtli GmbH CH

Slecht Merk & Bedrijf: Arebos & Märtli GmbH CH Ik heb een Arebos besteld via Galaxus en zijn leverancier Märtli GmbH CH 1. zeer late levering, en onjuiste status levering 2. 3 keer gevraagd naar een tracking of een status 3. nooit antwoord gekregen van deze Arebos Märtli GmbH CH 4. na hemel en aarde bewogen te hebben, kreeg ik een SMS waarin stond dat mijn bestelling in een "afhaalcentrum" genaamd "Morand Eléctromenager SA" in Saint-Prex ?!!!! zou zijn. 5. Wat? Dit is ILLEGAAL, en tegen de verkoopvoorwaarden van Galaxus. 6. het "afhaalcentrum" ligt op grote afstand met de auto van het OFFICIËLE afleveradres, zoals de bestelling. 7. erger nog: het "afhaalcentrum" heeft rare "openingstijden" - zodat ik een halve dag vrij moet nemen om mijn auto daarheen te rijden, en een product mee te nemen dat zogenaamd op MIJN adres moet worden afgeleverd, volgens mijn Galaxus-bestelling. 8. Ik zal een factuur sturen voor extra kosten veroorzaakt door deze Märtli GmbH CH. 9. Ik ben daarom gedwongen om te vragen om een levering op MIJN adres, volgens de bestelling. 10. Ik ga NIET naar een afhaalcentrum met ongebruikelijke openingstijden. Tenslotte ben ik zeer bezorgd over de mogelijke garantieproblemen gezien de bovenstaande illegale acties van dit bedrijf Märtli GmbH CH.

+2

7

Orde van de
discussies
Forum voor Arebos
StartBegin discussie