Arlo

11 Discussies voor in Arlo

Begin discussie
    Patrickmathys 8 maanden geleden in Arlo

Arlo Schroot

Slechtste gebruikerservaring ooit. Of je betaalt duur voor een abo, dat niet beschikbaar is bij de Pro-modellen, of je moet het doen met het feit dat de apparaten zo wispelturig zijn dat alleen bepaalde stopcontacten of kabels de camera überhaupt kunnen opladen. Ik heb (of had) vier camera's in gebruik, maar de moeite om ze gewoon op de een of andere manier te kunnen opladen is me te stom. Dus weg ermee!

2

Dario Chiesa 8 maanden geleden in Arlo

Arlo camera

Welk Arlo-cameramodel heb ik nodig dat werkt met Wi-Fi thuis, zonder Arlo Smart Hub-basisstation?

1

phlip1260 1 jaar geleden in Arlo

Arlo - beter bereikbare camera's

Ik had 2 buitencamera's - Spotlight essentieel. Beide op wifi - geen samrthub Van de ene op de andere dag kon er geen contact meer worden gemaakt met de camera's. Onmogelijk om ze opnieuw te verbinden. Moet ik de smarthub kopen?

0

gendress 5 jaren geleden in Arlo

Arlo Pro 3-abonnement moet worden aangeschaft

In tegenstelling tot Arlo Pro 2 moet voor Arlo Pro 3 een abonnement worden aangeschaft als je video-opnamen onderweg wilt bekijken. Dat betekent geen opslag zonder betaling. Dat lijkt me geen goede zaak, want de kosten zijn nu extreem hoog. Het zou fijn zijn geweest dit voor de aankoop te weten.

5

Marc_S. 2 jaren geleden in Arlo

Arlo stopt ondersteuning voor verschillende camera's

Arlo staakt de ondersteuning van verschillende producten op 1 januari 2024. Vanwege hun afhankelijkheid van de cloud neem ik aan dat de camera's dan alleen nog maar gebruikt kunnen worden als veel te dure presse-papiertjes. Meerdere Arlo-camera's die tussen 2019 en 2020 zijn aangeschaft zijn nutteloos. De Arlo aankondiging: https://kb.arlo.com/000063018...

1

5 van 11 discussies

Orde van de
discussies
Forum voor Arlo
StartBegin discussie