Stuurwielen van PXN
Hallo worden de nieuwe wielen van PXN VD4 VD6 VD10 aan het assortiment toegevoegd? Bedankt en groeten
0
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Hallo worden de nieuwe wielen van PXN VD4 VD6 VD10 aan het assortiment toegevoegd? Bedankt en groeten
0
Hallo, waarom is het niet meer mogelijk om bij het plaatsen van een digitec bestelling te kiezen voor de afhaalvestiging in plaats van thuisbezorging? Alvast bedankt voor je feedback!
2
Ik heb een CHP tracker gekocht. De tracker werd echter nooit gevonden toen ik inlogde. De helpdesk van de fabrikant vertelde me vervolgens dat de tracker niet zou werken in Zwitserland omdat het 2G-netwerk in Zwitserland in 2023 werd uitgeschakeld! https://help.cphtrackers.com/hc...
0
Sinds wanneer heeft Galaxus zo'n lange levertijd? (De bestelde artikelen zijn allemaal op voorraad) Ik heb ze vanmorgen besteld en nu komt de bestelling pas dinsdag? (Ik heb niet gekozen voor langzame levering)
4
De zitting van mijn douchestoel is gescheurd. Kan ik een nieuwe bestellen?
0
5 van 24.276 discussies