Billingham Hadley Small Pro van wanneer?
Hallo Digitec Team Wanneer bieden jullie de Billingham Hadley Small Pro cameratas aan? Gaat het ook 295 CHF kosten? Veel groeten

1
Hallo Digitec Team Wanneer bieden jullie de Billingham Hadley Small Pro cameratas aan? Gaat het ook 295 CHF kosten? Veel groeten
1
Ik ben op zoek naar een adapter voor camerabajonet EF naar objectiefbajonet RF.
2
Hallo Galaxus Team Ik heb vorige week een product besteld (vrij stevig en van hout). Deze werd geleverd in een enorme kartonnen doos, die gevuld was met meer dan 120 noppenkussens. Het plastic afval stond niet in verhouding tot het product dat ik voor 45 CHF bestelde. Er zijn toch wel milieuvriendelijkere verpakkings- of vulmaterialen? Vriendelijke groeten
4
Ik heb hierover weken geleden een vraag gesteld, maar nooit antwoord gekregen. Laten we eens kijken of hier meer aan de hand is: Mijn probleem. Ik gebruik al jaren elektrische tandenborstels van Oral B. Maar ze lijden allemaal op dezelfde plaats: De tandenborstel is goed en maakt grondig schoon. Maar de oplaadbare batterij is een ramp. Enerzijds is de looptijd veel lager dan vermeld, Aan de andere kant gaan de batterijen veel te snel kapot. En er zijn geen vervangende batterijen - wat betekent dat je ze na maximaal 18 maanden moet weggooien. Ik vind het tragisch dat zulke dure apparaten na zo weinig tijd weggegooid moeten worden vanwege de batterij. En mijn tandenborstels kosten tussen de 170 en 240 frank. Oral B is oneconomisch en onecologisch. VRAAG: Kent iemand een elektrische tandenborstel waarvan de batterij meer dan 2 jaar meegaat? Of vervangbare batterijen? Ik ben benieuwd naar je antwoorden, dank je wel.
46
Hallo allemaal, ik heb een Creality K2 die ik heb gekocht bij Digitec (Fr. 1300.--). Helaas brak er een Bowden-schroef op de warmtekop. In het filiaal in Basel werd een reparatie bevestigd en er werd mij verteld dat het apparaat bij mij thuis zou worden opgehaald. Ze zouden contact met me opnemen. Er gebeurde niets. Ik schreef naar de heer Müller van Digitec en vroeg hem om alleen het defecte onderdeel te vervangen, omdat de printer 32 kg woog. Tot op heden heb ik van niemand iets gehoord. Is dit de manier waarop Digitec klanten behandelt die er al duizenden frank hebben uitgegeven?
0
Ik ben op zoek naar een gourmetoven waarbij de meegeleverde pannetjes geen antiaanbaklaag (teflon) hebben. Mijn voorkeur gaat uit naar gietijzeren of geëmailleerde pannetjes.
0
5 van 24.455 discussies