Levering
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

5
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
5
De diameter lijkt altijd identiek te zijn. Hoe zit het met de lengte? Er lijken zowel 120mm als 130mm te zijn. Mogelijk ook andere. Kan de lengte worden gedefinieerd als een filter?
2
Verdorie, Digitec - zo moeilijk is het toch niet: Nu kijk ik naar de powerbanks en zie er 36 die volgens jullie specificaties een capaciteit van minder dan 100 mA hebben. Natuurlijk zijn deze waarden niet correct. Het zou gemakkelijk zijn om limieten in te stellen voor bepaalde velden, waarbuiten een mens (hoe ouderwets, ik weet het...) het in de gaten zou moeten houden. Maar in plaats daarvan is er de mogelijkheid dat klanten onjuiste waarden rapporteren - in dat geval loont het meer om de software aan te passen... Met correcte gegevens zou ik de filterfuncties zeer nuttig vinden, maar zoals nu... Misschien kan de community op de een of andere manier druk uitoefenen? Wat denken jullie?
0
Ik heb een WD 14TB harde schijf (tweedehands, niet van Digitec) die niet meer opstart. Is er iets wat ik kan doen? (Ik heb de gegevens die erop staan niet echt nodig)? Of met andere woorden: hoeveel zou een reparatie kosten?
0
Beste Galaxus/Digitec Dit is de tweede keer op rij dat de koerier van Notime mijn goederen niet aflevert. De eerste keer negeerde hij de instructies dat hij de goederen moest afleveren, de tweede keer belde hij niet en nu moet het beste nog komen: MIJN bestelde KOFFIEMACHINE is helemaal niet geleverd!!!!! Ik heb geen idee waar het is!!!! Nee, het is niet gestolen, het was er nooit, want hij fotografeerde de levering de tweede keer dat hij het deponeerde! Als je googelt op Notime AG vind je voornamelijk negatieve reacties. Zoek alsjeblieft een andere bezorgdienst voor bliksemleveringen, ik kan het niet meer!
112
Goede dag Ik wil een nieuwe harde schijf voor mijn PS4 Slim. Ik had de FireCuda 2TB al gekocht, maar die was te klein en paste niet. Kan iemand alsjeblieft een harde schijf met 2TB opslagruimte aanbevelen die zou passen?
3
5 van 24.312 discussies