Bosch Professional

2 Discussies voor in Bosch Professional

Begin discussie
    ZuviX 6 maanden geleden in Bosch Professional

Bosch GOP 18V-40N

Toevallig heb ik in Canada en de VS ook een nieuwe Bosch GOP versie gezien. Dit is het bi-turbo borstelloze apparaat. Beste Galaxus team, breng dit gereedschap alsjeblieft naar Europa! Ik zie het op Boschtools.com, maar ik kan het niet bestellen :/

0

reimundo1992 5 jaren geleden in Bosch Professional

L-Boxx 102 van Bosch Levering

Beste gebruikers Welke ervaringen heb je met de levering van L-Boxx 102 of andere? Ik ben niet de enige gebruiker voor wie de L-Boxx er bij aflevering uitzag als een tweedehands product. De doos zelf is in goede staat en is hier bij Galaxus 10 tot 20 CHF goedkoper dan bij de concurrentie. Je kunt aannemen dat dit een goede deal is: https://www.galaxus.ch/de/s4/product/bosch-professional-l-boxx-102-werkzeugbox-7313066 wat er niet bepaald uitziet als er lijmresten op de doos zitten die van een Sigel afkomstig kunnen zijn. Zijn we gewoon te gevoelig en is het normaal? Ik vraag me ook het volgende af: Is er meestal een productbeschrijving voor de doos over het draagvermogen of weten we dat gewoon? Hoe ziet een gloednieuwe lege L-Boxx 102 eruit, heeft hij een intacte verzegeling of een ander kenmerk? Wat gebruik je momenteel als dekselvoering voor de nieuwe dozen? Ik dacht eraan of een gesneden inzetstuk ook zou kunnen passen en houden. Ik kijk uit naar de vele positieve commentaren. Natuurlijk nam ik foto's van mijn doos en stuurde die naar Galaxus. Een tweede is onderweg en komt morgen aan, ik ben benieuwd hoe die eruit zal zien....

4

Orde van de
discussies
Forum voor Bosch Professional
StartBegin discussie