Buzzrack TwinBuzz
Hoi allemaal, Enig idee of de nieuwe Buzzrack TWINBUZZ binnenkort in de winkel komt? https://buzzrack.com/products... Kijk er echt naar uit om hem te krijgen. Bedankt
0
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Hoi allemaal, Enig idee of de nieuwe Buzzrack TWINBUZZ binnenkort in de winkel komt? https://buzzrack.com/products... Kijk er echt naar uit om hem te krijgen. Bedankt
0
Ik heb een paar maanden geleden een 14 ZenBook UM3402 gekocht en ben ontevreden. Helaas heb ik een nieuwe nodig met de nadruk op een lange levensduur. Ik ben nu in de war over welke ik moet kopen: - ASUS ZenBook 14 OLED, UX3405 - ASUS Zenbook S 14 OLED, UX5406 - ASUS ZenBook 14, UX3406 Allemaal ongeveer even duur. Ik wil de A 14 niet vanwege "ARM". Bedankt voor tips!
6
In plaats van ze alleen te pletten, kun je ze ook malen, wat veel beter is. Bij Galaxus heb ik tot nu toe maar één product gevonden en gekocht, waarbij de kom 3,5 cm hoog is en de stamper zo groot als een nagelknipper. Dat is een beetje klein, maar zou nog steeds hebben gewerkt als de bodem van de kom niet helemaal vlak was geweest en het uiteinde van de stamper een bolvorm had met een heel kleine radius. De twee vormen passen gewoon niet bij elkaar. Het zou dus ideaal zijn als de plunjer en de kom dezelfde vorm zouden hebben, zodat de plunjer conventioneel plet, maar het geheel **ruwer** en een tikje groter is. Zit zoiets in het assortiment - of kan het aan het assortiment worden toegevoegd?
0
Alle openstaande facturen op 7 augustus overgemaakt en nog steeds niet geboekt op mijn klantenaccount. Contact opnemen met de klantenservice heeft helaas ook niet geholpen...
2
De vroegste leverdatum voor een product vandaag (groene cirkel met checkmrk) is dinsdag 18.02. In de kassa kan ik kiezen voor Flash-levering, maar dan voor maandag 17.02 in plaats van vandaag. Is het vandaag een speciale dag?
2
CBD Olie: Een Natuurlijk Supplement voor Balans en Welzijn CBD olie, gewonnen uit industriële hennepplanten, is een populair natuurlijk supplement in Nederland. Het bevat cannabidiol (CBD), een niet-psychoactieve stof die bekend staat om haar mogelijke ondersteunende werking bij stress, pijn en slaapproblemen. In tegenstelling tot THC geeft CBD geen high-effect en is het legaal verkrijgbaar bij een THC-gehalte onder 0,05%. De olie werkt samen met het endocannabinoïdesysteem, dat betrokken is bij belangrijke lichaamsfuncties zoals stemming, pijnperceptie en slaap. CBD olie is verkrijgbaar in verschillende sterktes (2,5% tot 20% CBD) en toedieningsvormen, waaronder druppels, capsules en crèmes. Voor beginners wordt aanbevolen te starten met een lage dosering en deze geleidelijk op te bouwen. Kies altijd voor kwalitatieve CBD olie van betrouwbare merken met een keurmerk of labrapport. Hoewel CBD over het algemeen veilig is, kunnen milde bijwerkingen optreden. Bij medicijngebruik is overleg met een arts raadzaam. CBD olie biedt een natuurlijk alternatief voor wie balans in lichaam en geest zoekt.
0
5 van 24.280 discussies