Contini

1 Discussie voor in Contini

Begin discussie
    AlexM971 2 jaren geleden in Contini

Aandachtszwendel (gedeeltelijk)

Ik heb al verschillende tafels van Contini gekocht en ben er zeer tevreden over. Helaas niet zo met mijn laatste bestelling. Het product in kwestie is: https://www.galaxus.ch/de/s14/product/contini-ral-180-cm-schreibtisch-15799706?supplier=406802 Ik kreeg alleen tafelbladen toegestuurd, zonder tafelframes. Digitec antwoordde me na ongeveer 10 dagen en zei dat het product alleen tafelbladen waren en bood aan een retourzending te organiseren. Maar: - Elke afbeelding toont een complete tabel - Er is een categorie "tafelpoten + kenmerken tafelframe" en er staat "elektrisch". Een tafelblad is niet elektrisch. - Het gewicht is 65 kg. Het tafelblad alleen weegt nog geen 20 kg. - De kleur is grijs en wit. Het tafelblad is slechts in één kleur grijs. Het witte tafellijstje ontbreekt duidelijk. - Hetzelfde product kostte in juli meer dan CHF 800. Dat is duurder dan de meeste complete bureaus van Contini. - De opmerking "desk top only" stond er niet bij toen ik de tafels bestelde. - In de productlink staat "contini-ral-180-cm-desk". Er staat dus "bureau", niet tafelblad. Dit wijst erop dat de naam naderhand is veranderd. Vermoedelijk heeft iemand een fout gemaakt met de prijs, die ineens maar 282 CHF was en nu proberen ze onvolledige goederen te leveren of terug te krijgen. Omdat de fout niet bij mij als klant ligt, sta ik erop deze tafelframes te ontvangen. Heeft iemand anders soortgelijke ervaringen?

1

Orde van de
discussies
Forum voor Contini
StartBegin discussie