Hallo Samen
Ik heb donderdag een "Delock-behuizing" besteld voor mijn kleine SSD. Het is geen enorm ding, ik dacht....da ik gebruik zou maken van de "bliksemlevering", want ik had de behuizing dezelfde avond nog nodig. OK, betaald via Twint...en toen maar gewacht.
In de avond dan de schok...levering tussen 00.10 en 01.00 uur.....dat kan helemaal niet. Ik kreeg een e-mail waarin stond dat mijn bestelling zeker de volgende dag geleverd zou worden....OK, even afwachten...vandaag......(je zou denken dat, omdat ik gisteren geen levering kreeg, mijn bestelling op prioriteit 1 zou staan, zoals het overal hoort)....maar nee....weer zo laat.
Beste Digitec, ik zal je maandag bellen en de hele zaak opnieuw uitleggen, maar alsjeblieft, heroverweeg of praat met de noTime mensen. JIJ en noTime staan in een kwaad daglicht.....omdat je deze dienst aanbiedt.
Nooit meer, nooit meer! Ik had het liever de volgende dag per post laten bezorgen (was nog beter en sneller geweest).
Wat denk jij?
P.S. de chauffeurs per sé, kunnen er niets aan doen....maar een beetje klantenservice?