1000ml flessen
Zullen de flessen van 1000 ml (shampoo en conditioner) binnen afzienbare tijd aan het assortiment worden toegevoegd?
1
Zullen de flessen van 1000 ml (shampoo en conditioner) binnen afzienbare tijd aan het assortiment worden toegevoegd?
1
Kent iemand zulke privéwegen in Zürich waar je met een illegale scooter mag rijden?
2
Hallo allemaal, heeft iemand de Mercusys mb520 5g router en is het bij jullie ook zo dat de lan 1 verbinding niet werkt ik heb ook een nieuwe besteld als test zelfs met de lan 1 werkt het niet helpee:(
0
Je stelt een vraag aan de klantenservice en na relatief korte tijd krijg je een heel beleefd antwoord van een klantadviseur. Als je per e-mail wilt reageren op het antwoord, misschien om meer details te weten te komen, krijg je een gegenereerd antwoord waarin je wordt gevraagd om de Digitec assistent te gebruiken en begint de hele procedure opnieuw.Sorry, maar wat is dit voor stom systeem als je niet direct per e-mail kunt reageren op de klantadviseur.Ik heb zoiets nog nooit ergens anders meegemaakt.
37
Tot nu toe is nog nooit een bestelling van Digitec de volgende dag zoals beloofd in mijn melkkrat aangekomen. Ik weet niet waar dit mee te maken heeft, behalve dat het waarschijnlijk te maken heeft met mijn locatie (Chur). Heeft iemand hetzelfde probleem? Ik wil ook graag weten of de alternatieve ophaaldienst deze belofte waarmaakt(?). Bedankt
274
Ik heb een gebruikte koffiemachine gekocht en kreeg een zeer vuile machine geleverd, helaas kon de klantenservice mij tot op de dag van vandaag geen bevredigende oplossing aanbieden en helaas was de verkoper nooit te bereiken!!!!!!
0
5 van 24.451 discussies