Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Dell

11 Discussies voor in Dell

Begin discussie
    Anonymous 3 jaren geleden in Dell

Ultrasharp Innovaties 2022

Moet je lang wachten op de noviteiten uit de Ultrasharp serie of bestel je ze via andere dealers, omdat ze elders sneller verkrijgbaar zouden zijn? Niet alleen U2723QE maar ook U3223QE (samenstelling van U = Ultrasharp | 27 = inch | 23 = jaarmodel 2023 | Q = 4K | E = Ethernet => U2723QE) zijn in trek.

1

Anonymous 5 jaren geleden in Dell

Dell XPS 9500 / 2020

Geacht Digitec Team Wanneer wordt de nieuwe XPS 15 9500 aan het assortiment toegevoegd?

1

Anonymous 5 jaren geleden in Dell

Beschikbaarheid Dell Latitude 9510

Volgens Dell support zou de Dell Latitude 9510 vanaf medio mei 2020 beschikbaar moeten zijn. https://www.delltechnologies.com/de-de... Wanneer begint u met de verkoop van dit model?

1

mumi_sim 5 jaren geleden in Dell

Beschikbaarheid XPS 13 9300 (2020)

Volgens het persbericht van Dell zou de 2020-versie van de XPS 13 vanaf februari beschikbaar moeten zijn. Wanneer begint u met de verkoop van deze modellen?

5

Voormalig gebruiker 5 jaren geleden in Dell

Dell UP2720Q

Weet iemand wanneer de nieuwe 4K monitor met geïntegreerde colormeter beschikbaar zal zijn? Hij is te bestellen op Dell.com (Dell UP2720Q).

1

TAMINO 6 jaren geleden in Dell

Dell XPS 13 2390 i7 10e

Weet je of en wanneer je de nieuwe XPS 13 met de nieuwe 10-generatie chips in de aanbieding krijgt?

3

K1ngL1an 6 jaren geleden in Dell

Dell inc. XPS 13 2 in 1 7390

Gaat u ook de nieuwe Dell Convertible XPS 13 7390 in uw assortiment opnemen, en zo ja, wanneer?

2

Voormalig gebruiker 7 jaren geleden in Dell

Dell XPS beeld en stroom via Thunderbolt (USB-C)

Hallo samen Ik heb een XPS 13 9360 en heb net een monitor gekocht, de Dell U2718Q. Nu de voeding: Mijn XPS kan op twee manieren worden opgeladen: 1. eigen poort 2. via de Tunderbolt/USB-C interface Beeldoverdracht loopt ook via de USB-C/Thunderbolt. Nu ben ik op zoek naar een adapter die me beeld en stroom geeft via een enkele USB-C kabel. Ik heb nog een heel belangrijk criterium: 60Hz@4K of minstens 50Hz@4K. Heb je ervaringen/aanbevelingen? Merk maakt mij niet uit, prijs hooguit niet erg hoog (orde van grootte onder de 200CHF). Ik heb tot nu toe maar één product gevonden, dat voor mij overkill is: https://www.digitec.ch/de/s1/product/dell-dockingstation-tb16-180w-hdmi-displayport-mini-displayport-vga-usb-20-usb-30-thunderbolt-3-lanr-6189533?gclsrc=aw.ds&gclid=CjwKCAiAiuTfBRAaEiwA4itUqEZ54UD1UaTJ1w1wHgTq-FUGFLVP5fMHCf9bRufmBirOjS4MYEH4YhoC-LAQAvD_BwE Voor hulp zou ik buitengewoon dankbaar zijn!

1

czurbuchen 7 jaren geleden in Dell

DELL XPS 13 niet-reflecterend

Hallo samen Ik zoek een klein en licht notebook met een niet-reflecterend beeldscherm (dus geen touchscreen). Welke XPS 13 modellen komen hier in het geding?

2

Anonymous 7 jaren geleden in Dell

Nieuwe XPS 13 modellen

Wanneer kun je het onlangs aangekondigde herontwerp van de XPS 13 aanbieden? Graag een keer in de variant Full-HD (Non Touch), 16 GB Ram en 512 GB SSD ;-)

2

Anonymous 7 jaren geleden in Dell

Dell Latitude 7490

Krijgt u de nieuwe Dell Latitude 7490 weer op voorraad? En zo ja, wanneer zijn ze beschikbaar? Alvast bedankt voor de antwoorden!

1

Orde van de
discussies

11 van 11 discussies

Naar boven
Forum voor Dell
StartBegin discussie