Denon

6 Discussies voor in Denon

Begin discussie
    josua.zuercher 4 jaren geleden in Denon

Denon Home Soundbar 550

Wanneer is de Denon Home Soundbar 550 verkrijgbaar bij Digitec? Ik zou het graag bij Digitec bestellen. Met vriendelijke groet

3

daveschlaepfer 4 jaren geleden in Denon

Denon Home 150 - Een PC besturen als WLAN-luidspreker

Ik kreeg twee "Denon Home 150" luidsprekers als kerstcadeau. (Helaas niet van hier, want nog niet in het assortiment, er is een discussie over). Geluid: geweldig, zeer helder en ook krachtige bas! Het probleem: bij het afspelen van gestreamde video's/films via Windows PC met beamer loopt het geluid niet synchroon met Bluetooth. Ik heb de luidsprekers dus aangesloten op ons thuisnetwerk en ze worden correct weergegeven in het bedieningspaneel. Ik zie echter nergens in Windows een optie om de WLAN luidsprekers van de PC te selecteren, zodat het geluid van de video daar doorheen loopt. En de HEOS app van Denon werkt helaas alleen op mobiele apparaten. Is het niet mogelijk om de luidsprekers vanaf een Windows PC via WLAN te bedienen? Of is er een manier om de Bluetooth vertraging te verhelpen? Als beide negatief zijn, zijn er dan bij Galaxus aanbevolen luidsprekers die ofwel vanaf een Windows PC via WLAN kunnen worden geselecteerd om geluid van gestreamde video's af te spelen, of luidsprekers die via Bluetooth zonder vertraging geluid kunnen afspelen als ze op deze manier worden gebruikt? (We hebben een UE Boom 3, waarmee Bluetooth zonder problemen of vertragingen werkt, maar die is niet zo aantrekkelijk in de woonkamer en is ook bedoeld voor mobiel gebruik en niet voor stationair gebruik dat permanent op het lichtnet is aangesloten). Veel dank voor de hulp!

1

Anonymous 4 jaren geleden in Denon

Denon AVR inbouwen met DAB+

Hallo samen Welke mogelijkheden zijn er om een Denon AVR met DAB+ achteraf in te bouwen? In het bijzonder hebben we het over de Denon AVR-X1500H. Ik zou de voorkeur geven aan een oplossing zonder extra voeding. Bij voorbaat dank voor uw steun

0

Anonymous 5 jaren geleden in Denon

Denon Home serie

Hallo, heeft u informatie over wanneer de nieuwe Denon Home serie beschikbaar zal zijn? Ze zien er veelbelovend uit.

+1

9

segafan 5 jaren geleden in Denon

Denon Multiroom

Ik heb de Denon Heos Amp HS2 gezien en vind de mogelijkheid om die te gebruiken met 2 vloerstaande luidsprekers als achterluidsprekers met een Denon AV-receiver als surround geniaal, omdat ik geen kabels wil leggen. Mijn vraag is nu, kan ik in plaats van de versterker een 2e AV-receiver van Denon nemen en die als achterste toewijzen? Zou weer veel beter zijn, want de AV-receiver heeft meer aansluitingen en dus zou ik daar ook LP, cassettespeler enz. kunnen aansluiten. Met andere woorden, 1 locatie voor TV en video, 2e locatie voor audio alleen in dezelfde kamer, maar tegelijkertijd dit als surround gebruiken voor films. Bedankt

0

Orde van de
discussies
Forum voor Denon
StartBegin discussie