"Tramveilige" fietsbanden?
Hé, heeft iemand tips voor brede banden die dik genoeg zijn om niet vast te komen zitten in tramrails? En is het überhaupt mogelijk om zulke banden op normale wielen/velgen te monteren?

3
Hé, heeft iemand tips voor brede banden die dik genoeg zijn om niet vast te komen zitten in tramrails? En is het überhaupt mogelijk om zulke banden op normale wielen/velgen te monteren?
3
Ik heb op 30 november een grafische kaart besteld. Deze had op 2 december bij mij bezorgd moeten worden. DHL liet me echter weten dat het pakket tijdens het transport beschadigd was geraakt en opnieuw verpakt moest worden. Op 3 december realiseerde DHL zich blijkbaar dat de inhoud ook beschadigd was en informeerde de afzender (Galaxus). Op 7 december heb ik nog steeds geen verdere informatie over mijn bestelling. Noch van DHL, noch van Galaxus. Ik weet niet of de goederen zijn teruggestuurd en er misschien een vervangend pakket wordt gestuurd, of dat ze ergens bij DHL rondslingeren. Heeft iemand dezelfde ervaring en kan mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat?
2
De K2 PRO, het kleinere broertje van de K2 Plus met een 300 afdrukbed, wordt momenteel uitgebracht. Zijn er al plannen of een datum waarop deze bij jullie verkrijgbaar zal zijn?
4
Waar vind je de voucher voor de welkomstnieuwsbrief van 10 euro om deze in te wisselen?
57
Sigar
0
5 van 24.401 discussies