Dyson

7 Discussies voor in Dyson

Begin discussie
    Johnv221 1 maand geleden in Dyson

Filter voor Dyson luchtreiniger humidify+cool formdehide

Hallo iedereen in de Dyson zit een filter tussen de blauwe cellen. Ik heb nu al twee dagen met de klantenservice gesproken en niemand weet welk filter het is of hoe ik het moet verwijderen of schoonmaken. Heeft iemand een oplossing? Alvast bedankt

1

RadeDade 8 maanden geleden in Dyson

Dyson DC 29 exclusief

Hallo Ik heb al jaren de Dyson DC 29 exclusive. In de loop der jaren heb ik ook af en toe een reserveonderdeel gekocht. Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe vloerzuigmond. Helaas is de oude niet meer verkrijgbaar bij de fabrikant. Is er een vergelijkbaar mondstuk dat geen krassen maakt op de parketvloer? Het zou ook een ander merk kunnen zijn dat compatibel is met mijn model. Ik heb een goedkope gekocht die universeel is en extreem smal. Ik wil er liever een zoals de oude met een breder zuigoppervlak. Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en misschien een goede vervangende borstel gevonden?

0

ozz_mann 1 jaar geleden in Dyson

Waar is mijn bestelling?

Tijdstip 13.11.2023 Ik heb hier dyson gen 5 detect gekocht. Nog steeds niet gelifiert. Wie kan mij helpen aub? bedankt

2

Anonymous 4 jaren geleden in Dyson

Dyson V15 opsporen

Is er al bekend wanneer de V15 Detect aan het assortiment wordt toegevoegd?

3

Jimbo Jones 5 jaren geleden in Dyson

Onvoldoende zuigkracht

De bottom line van een stofzuiger - ongeacht het mondstuk - wordt afgemeten aan zijn zuigkracht. Het probleem met Dyson is dat dit bij lange na niet voldoende is. Elke stofzuiger, hoe goedkoop ook, zuigt beter. Ik ben zo teleurgesteld dat ik waarschijnlijk levenslang van dit merk wegblijf. Die glanzende advertenties, smetteloze vloeren en onvervulde beloften werken me echt op de zenuwen! Het vervelende is dat ik zelfs op dit gebrek werd gewezen voordat ik het product kocht. Toch ben ik in de val gelopen. Wees dus gewaarschuwd!

+12

24

5 van 7 discussies

Orde van de
discussies
Forum voor Dyson
StartBegin discussie