Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

EKWB

6 Discussies voor in EKWB

Begin discussie
    Anonymous 5 jaren geleden in EKWB

EK-Lus Verticale GPU Houder

Zou het mogelijk zijn onderstaand product in het assortiment op te nemen? EK-Loop Verticale GPU Houder ( Product EAN: 3831109827550 ) https://www.ekwb.com/shop...

2

S_Oliver 7 jaren geleden in EKWB

Wakü

Ik wil mijn Gtx 1080 Ti Gaming X Trio (van Msi) waterkoelen. welke heatsink zou je aanraden? Ik ben blij met elk antwoord, want ik heb niet echt ervaring met waterkoeling.

7

Cryotize 6 jaren geleden in EKWB

Productopname in het assortiment

Zou het mogelijk zijn om het EKWB monoblok voor de Asus Crosshair VIII/8 Hero en het EKWB AMD Radeon RX 5700XT koelblok in je assortiment op te nemen?

1

Anonymous 6 jaren geleden in EKWB

Prijsaanpassing ? EKWB

Zijn de nu aangepaste prijzen langdurig of slechts een promotie?

3

Timmy.arnold 8 jaren geleden in EKWB

EK-Revo D5 pompbevestiging

Hey wilde vragen of het mogelijk is om de beugel (EK-Revo D5 Pump Mount) voor de D5 pomp hier te bestellen? EAN: 3831109869741

1

SchlittlerRony 9 jaren geleden in EKWB

EKWB voor de EVGA 1080 FTW en het Z170 FTW moederbord.

Wanneer zullen deze producten beschikbaar zijn? Zou graag mijn setup willen upgraden :)

1

Orde van de
discussies
Forum voor EKWB
StartBegin discussie