Electro stem Q66 /44
Zijn ze nog in productie? Wanneer zou de Q44 beschikbaar kunnen zijn?

1
Zijn ze nog in productie? Wanneer zou de Q44 beschikbaar kunnen zijn?
1
Een beetje hulp/info voor de gebruikers van deze cam: 1. als je de APP voor deze cam onder WIndows of OSX wilt draaien, moet je zoeken naar "Bluestacks". Het is een emulator en in mijn geval draait de APP hiermee op Win11. (heeft een beetje reclame, maar niet tragisch) 2. veel mensen hebben problemen met toegang tot de cam met ONVIF. Zoals beschreven in de handleiding werkt dit echter wel (NA het aanmaken van een gebruiker). Dit is ook nodig, bijvoorbeeld voor integratie in een Synology, omdat anders de volledige resolutie niet beschikbaar is. (Ik hoop dat ik hier wat hulp heb kunnen bieden) Instructies: Om de TP-Link Tapo C520WS via ONVIF te integreren, moet je eerst een camera-account met gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken in de Tapo-app, dan het IP-adres van de camera achterhalen via de app of de router, de ONVIF- en RTSP-diensten activeren en tot slot deze toegangsgegevens en het IP-adres invoeren in je ONVIF-compatibele software (bijv. iSpy, Blue IoT).iSpy, Blue Iris of Synology Surveillance Station) om de camera toe te voegen. 1. Maak een camera-account aan: Open de Tapo app en ga naar de camera-instellingen door op het tandwielpictogram te tikken. Selecteer Geavanceerde instellingen en vervolgens Camera-account om een camera-account aan te maken met een gebruikersnaam en wachtwoord die je nodig hebt om in te loggen op andere platforms. 2. Zoek het IP-adres en de poorten: Achterhaal het IP-adres van de camera. Je kunt het vinden in de Tapo app in de camera-instellingen of kijk in de DHCP-lijst van je router. Onthoud de standaardpoorten voor de ONVIF- en RTSP-services: ONVIF-poort: 2020 RTSP-poort: 554 3. voeg de camera toe in de ONVIF software: Start je ONVIF-compatibele software (bijv. iSpy, Blue Iris, Synology Surveillance Station). Klik op de optie om een nieuwe camera toe te voegen en selecteer het ONVIF-cameratype. Voer in het pop-up venster het eerder aangemaakte IP-adres van de camera in, samen met de gebruikersnaam en het wachtwoord van het camera-account. Selecteer de gewenste videoresolutie. Pas andere instellingen aan of sla de camera-instellingen op voor later. Klik op "Gereed" om de integratie af te ronden.
0
Galaxus beweert "Bestel vandaag voor 21.00 uur, ontvang je levering morgen Als je op een doordeweekse dag voor 21.00 uur bestelt, versturen we je bestelling die dag nog, zolang de artikelen op voorraad zijn in ons hoofdmagazijn. Je bestelling komt normaal gesproken de volgende werkdag aan (ook op zaterdag, als je zaterdaglevering hebt toegestaan in je account). Op elke productpagina vind je realtime informatie over de beschikbaarheid." Maar dit gaat meestal niet op. Verschillende bestellingen werden nu overmorgen geleverd, zelfs niet tijdens het vakantieseizoen. Dit is vervelend en was een van de sterke punten van Galaxus. Ook geen uitleg waarom artikelen die op voorraad zijn niet meteen geleverd worden...
61
Hallo, Ik heb onlangs een fietsderailleur gekocht op de website Galaxus.fr. Het product was op voorraad toen ik het online kocht. Nu staat er op de bestelling een leverdatum tussen 9 en 12/9 en ook de woorden "Besteld bij leverancier", wat ik me afvraag. Kan dit betekenen dat het product niet per se op voorraad is bij de leverancier? Bedankt voor het delen van je ervaring.
2
Je stelt een vraag aan de klantenservice en na relatief korte tijd krijg je een heel beleefd antwoord van een klantadviseur. Als je per e-mail wilt reageren op het antwoord, misschien om meer details te weten te komen, krijg je een gegenereerd antwoord waarin je wordt gevraagd om de Digitec assistent te gebruiken en begint de hele procedure opnieuw.Sorry, maar wat is dit voor stom systeem als je niet direct per e-mail kunt reageren op de klantadviseur.Ik heb zoiets nog nooit ergens anders meegemaakt.
28
Hallo...ik ben op zoek naar een air headset die automatisch uitschakelt vanuit stand-by en verbinding maakt als ik de headsets op tafel leg en niet in het hoesje...en ze dan in mijn oor doe.... Ik had er een paar van cellularline 1 maand geleden...zijn kapot...en de twee nieuwe van verschillende merken maken geen verbinding als ik ze handmatig aan wil zetten...ze moeten altijd in het hoesje.... de oude cellularline headsets..ik moest de headset 2~3 sec aanraken en ze werden geactiveerd..kan iemand me wat aanraden? Ik heb al 90 uitgegeven aan 2 inairs die niet wakker worden uit stand-by....maar ik wil echt dat de inairs geactiveerd worden door ze aan te raken...
0
5 van 24.412 discussies