Camel zonder filter / Camel Straights Soft Pack
... Bestaan ze nog in Zwitserland? - Ik heb de laatste in de VS gekocht, waarom bestaan ze niet in Zwitserland?

2
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
... Bestaan ze nog in Zwitserland? - Ik heb de laatste in de VS gekocht, waarom bestaan ze niet in Zwitserland?
2
Hallo allemaal Ik fotografeer momenteel nog met een Nikon Z5 en een kleine selectie lenzen. Ik wil echter in de toekomst naar Japan vliegen en denk erover om de body van tevoren te updaten ... Ik fotografeer graag landschappen, architectuur, straten en ben begonnen met macrofotografie. De Z5 II is momenteel nog vrij duur en heeft niet echt significante verbeteringen, vooral niet dezelfde MP. Ik twijfel tussen de Nikon Z7 II en de Nikon Z8 - maar ik vermoed dat de Z8 misschien te veel is voor een hobby? Bedankt voor jullie ideeën :)
2
Коробка со смартфоном была не закреплена внутри большой коробки,нет пузырчаткой упаковки.смартфон Poco m 6 pro.
0
Hallo allemaal, ik wil graag een nieuwe melkopschuimer kopen - als losse aanvulling op de koffiemachine. Ik heb tot nu toe een Senseo gehad en heb daar nogal slechte ervaringen mee: de melk heeft altijd de neiging erg lopend te zijn en niet zo mooi opgeschuimd als bij de barista. Het is ook moeilijk schoon te maken. Kan iemand hier mij helpen en een tip geven over wat de beste melkopschuimer momenteel is? Wat kan bijvoorbeeld de onderstaande van Severin? Vriendelijke groeten https://www.galaxus.de/de/s2/product/severin-sm-3587-70cl-milchaufschaeumer-12425214?tagIds=41-826-1223
3
Ik heb een vaatwasser besteld en kreeg te horen dat hij al meer dan een week op de post was, wat is er aan de hand?
0
5 van 24.240 discussies