Spanning lampen
Art 13395

1
Art 13395
1
Ik kan al een paar weken niet goed bellen en ben soms niet bereikbaar. Na het opnieuw opstarten van de mobiel/aan/uitzetten van de vliegtuigmodus werkt het een paar uur, daarna treedt het probleem weer op. Volgens Yallo is de reden dat de 3G-antennes zijn uitgeschakeld en ik Volte zou moeten inschakelen/als standaard instellen. Dit is echter niet mogelijk in de instellingen. Weet iemand een oplossing of heeft iemand hetzelfde probleem? Oppo is helaas niet bereikbaar voor hulp en chatgpt heeft ook niet geholpen.
1
Zijn er eigenlijk weglegale scooters met 2 motoren of is dit technisch niet mogelijk vanwege de beperkingen?
4
Hoe krijg ik het volle vermogen, helemaal geen vermogen bergop. Ik heb deze scooter gekocht vanwege de goede prestaties en nu kan ik niet eens de heuvel op met 1600W. Er waren ook geen instructies in het Duits.
0
Ik zou graag extra filtercategorieën zien, zoals COB/SMD of RGB/RGBW/RGB CCT.
2
Is er een opvolger gepland voor de Logitech Harmony Elite afstandsbediening? Er is al een opvolger "Logitech Harmony Pro" voor de Amerikaanse markt. Ik wilde eigenlijk de Elite-versie aanschaffen, maar kwam er toen achter dat die nergens meer verkrijgbaar is!
4
5 van 24.467 discussies