Fitbit?
Hallo, kan iemand deze producten echt aanbevelen? Heb alleen maar slechte ervaringen, dataproblemen en kwaliteitsproblemen.... ;(

5

Hallo, kan iemand deze producten echt aanbevelen? Heb alleen maar slechte ervaringen, dataproblemen en kwaliteitsproblemen.... ;(

5

Welke Actitvity trackers hebben fatsoenlijke lenzen/brillen die niet eerder kapot gaan dan de lading van de batterij?

1

Hallo Zäme Weet iemand welk apparaat ik moet kopen om de hartslag permanent als hoofdfunctie weer te geven? Geen "time-out", geen screensaver, geen reset naar beginscherm .... Veel dank en vriendelijke groeten
0

Hallo lieverds Ik ben verscheurd tussen een Fitbit Smartwatch en een Fitbit Fitness Tracker. Welke zou je meer aanbevelen?

1

Hallo Weet u wanneer de nieuwe Charge 3 bij u besteld kan worden?

2

Hallo Wanneer zal de Fitbit Charge 4 hier beschikbaar zijn voor pre-order?

1

Kan iemand mij uitleggen waarom de Fitbit Ionic voor twee verschillende prijzen wordt aangeboden. Op basis van de foto's is het hetzelfde horloge (behalve de goudkleurige) en ook uit de tekst zie ik geen verschil.

3

0

Hy neemt u ook de Fitbit ACE in uw assortiment op?

2

Wanneer komt de nieuwe Fitbit Charge 2 in het assortiment van Digitec?

6

Komt het Fit Bit Alta horloge ook in het roze? Of is er alleen de band in die kleur?
1