Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Fitbit

11 Discussies voor in Fitbit

Begin discussie
    Anonymous 2 jaren geleden in Fitbit

Fitbit?

Hallo, kan iemand deze producten echt aanbevelen? Heb alleen maar slechte ervaringen, dataproblemen en kwaliteitsproblemen.... ;(

5

ErnstMenet 4 jaren geleden in Fitbit

Kwaliteitsglas Activity Tracker

Welke Actitvity trackers hebben fatsoenlijke lenzen/brillen die niet eerder kapot gaan dan de lading van de batterij?

1

schmendrik 4 jaren geleden in Fitbit

Alleen hartslag - dus permanent AAN

Hallo Zäme Weet iemand welk apparaat ik moet kopen om de hartslag permanent als hoofdfunctie weer te geven? Geen "time-out", geen screensaver, geen reset naar beginscherm .... Veel dank en vriendelijke groeten

0

diasaphira 4 jaren geleden in Fitbit

Smartwatch of tracker

Hallo lieverds Ik ben verscheurd tussen een Fitbit Smartwatch en een Fitbit Fitness Tracker. Welke zou je meer aanbevelen?

1

Voormalig gebruiker 7 jaren geleden in Fitbit

Fitbit Charge 3

Hallo Weet u wanneer de nieuwe Charge 3 bij u besteld kan worden?

2

Anonymous 5 jaren geleden in Fitbit

Fitbit Charge 4

Hallo Wanneer zal de Fitbit Charge 4 hier beschikbaar zijn voor pre-order?

1

Selpico31 7 jaren geleden in Fitbit

Verschillende prijzen Fitbit Ionic

Kan iemand mij uitleggen waarom de Fitbit Ionic voor twee verschillende prijzen wordt aangeboden. Op basis van de foto's is het hetzelfde horloge (behalve de goudkleurige) en ook uit de tekst zie ik geen verschil.

3

merlinlayla 6 jaren geleden in Fitbit

Fitbit in het algemeen

Beste Fitbit-gemeenschap Na talloze tests met verschillende merken loopt Fitbit voorop. Maar: Voor mijn dochter, Charge II net na de garantieperiode defect, ter vervanging Charge III aangeschaft. Het ding veroorzaakt bijna zonder wekelijkse reset niets dan problemen. Fitbit Ionic voor mijn vrouw, kort na het einde van de garantie, geen opladen meer mogelijk. Nieuwe Fitbit Ionic aangeschaft. De koperlegering slijt na korte tijd, dus hij moet ook af en toe gereset worden omdat de push-ups van de mobiel niet meer aankomen. Fitbit Ionic voor meester binnen de garantieperiode: PushUps van de mobiel willekeurig, geen activiteiten meer geregistreerd, zelfs niet na herhaaldelijk resetten. Batterij binnen 1-2 dagen leeg. In een notendop: Fitbit frustreert me steeds meer....

0

anater 7 jaren geleden in Fitbit

Fitbit ACE

Hy neemt u ook de Fitbit ACE in uw assortiment op?

2

simonexer 9 jaren geleden in Fitbit

Fitibit Charge 2

Wanneer komt de nieuwe Fitbit Charge 2 in het assortiment van Digitec?

6

galati.maura 9 jaren geleden in Fitbit

Fit bit hoog

Komt het Fit Bit Alta horloge ook in het roze? Of is er alleen de band in die kleur?

1

Orde van de
discussies

11 van 11 discussies

Naar boven
Forum voor Fitbit
StartBegin discussie