Schoenveter
Zo heet het in Zwitserland. Zelfs Wikipedia is deze mening toegedaan.

3
Zo heet het in Zwitserland. Zelfs Wikipedia is deze mening toegedaan.
3
Alleen al de laatste 2 bestellingen waren verkeerde leveringen en pakketten die als retour werden aangegeven maar gewoon niet werden geleverd. Echt vervelend als je toch al lang wacht. De kosten creditnota en opnieuw bestellen maken het geheel nog langzamer. Het is allemaal al eens eerder gebeurd, maar niet zo vaak.... Longboardfreerider
0
Alleen al de laatste 2 bestellingen waren verkeerde leveringen en pakketten die als retour werden aangegeven maar gewoon niet werden geleverd. Echt vervelend als je toch al lang wacht. De kosten creditnota en opnieuw bestellen maken het geheel nog langzamer. Het is allemaal al eens eerder gebeurd, maar niet zo vaak.... Longboardfreerider
0
Heeft iemand ervaring met de pc's van de verkoper "Avlano"? De prijs-prestatieverhouding ziet er op het eerste gezicht erg goed uit, maar helaas wordt noch hier op digitec noch op de website van de verkoper gedetailleerde informatie gegeven over de geïnstalleerde componenten (type voeding, RAM, AIO, ...). De productfoto's zien er echter veelbelovend uit.
12
Beste community, Ik zou graag willen weten hoe vaak, en zo ja hoe vaak, jullie al een voucher hebben ontvangen als je een level omhoog bent gegaan in de community? Volgens mij heb ik al een paar punten verzameld en ben ik ook al een paar keer een level gestegen, maar ik heb nog nooit iets gewonnen. Hebben jullie soortgelijke ervaringen? Of heb ik tot nu toe gewoon pech gehad? En als je al vouchers hebt ontvangen, waar waren die dan voor? Zijn het gewoon kleine vouchers of zijn ze echt nuttig?
44
5 van 24.439 discussies