Geen enkele browser geeft me momenteel toegang tot https://mobile.galaxus.ch/ omdat uw certificaat is verlopen. Ik heb dringend toegang nodig. Wordt het probleem binnenkort opgelost?
Ios 26 - Cellulaire activering op Apple Watch 11 werkt niet.
Kan het zijn dat er een probleem is met het activeren van het mobiele netwerk op de Applewatch onder IOS26? - Ik heb het verschillende keren geprobeerd, zelfs met ontkoppelen en opnieuw koppelen werkt het niet. De pagina loopt vast nadat ik op tarieven activeren heb geklikt.
Ik heb Galaxus Mobile ongeveer een jaar geleden voor het eerst geprobeerd. Ik koos voor de 19 CH onbeperkte versie. Er wordt geadverteerd dat je 1 GB aan internationale data krijgt met dit abo. Ik reis heel vaak. Gedurende deze tijd had ik nog steeds de mogelijkheid om deze 1 GB...
Doe ik iets verkeerd, moet ik het ergens activeren?
Vriendelijke groeten
Hey community, is er een manier om het mobiele abo van Galaxus op je mobiel te bekijken en de lopende kosten te controleren? Zoals de Myswisscom app of iets dergelijks?
Sinds gisterochtend kan ik thuis geen gebruik meer maken van het mobiele netwerk. Zal Galaxus zo coulant zijn om een deel van het abonnementsgeld kwijt te schelden?
Hallo allemaal,
Ik ga binnenkort verhuizen en vroeg me af of Galaxus binnenkort met een thuisoplossing komt.
Weet iemand dat? Ik zou het heel fijn vinden als dit werkelijkheid wordt.
Groeten Dario
in de procedure voor een goedkoop abo? aangezien galaxusmobile op het sunrise-netwerk werkt en yallotv ook bij sunrise hoort.
snap je?
net zoals salt dat doet met zatootv als optie die voordelig online geboekt kan worden bij het salt gsm abonnement.
Overdracht van oude nummers en beëindiging van het contract
Goedemorgen, ik zou mijn nieuwe galaxus mobiele simkaart thuis moeten ontvangen, maar ik heb geen bevestiging ontvangen van de opzeggings- en beëindigingsvoorwaarden van mijn huidige contract.
Hallo allemaal, mag ik via sociale netwerken "vrienden" zoeken bij Galaxus Mobile om te profiteren van de groepskorting?
Ik heb altijd de volle prijs betaald, maar ben van plan om weer over te stappen. Ik dacht misschien kan ik gelijkgestemden zoeken op Insta, Facebook of Reddit, mocht een contractclausule dat niet verhinderen.
LG Rtmsoch
Hallo samen!
Ik zou graag willen weten waarom het EU/USA 10 GB datapakket CHF 39.- slechts 1 maand geldig is? Het 1GB-pakket voor CHF 9,9 is daarentegen wel 12 maanden geldig? Zijn er plannen om het 10GB-pakket ook voor 12 maanden beschikbaar te maken?
Hartelijk dank!
Sebastian
Hallo Galaxus Mobile
Is er een ambitie om de markt voor vaste netwerken te betreden? Het zou interessant zijn als jullie de markt een beetje opschudden!
Hallo Galaxus Mobiel Team en Community
Tijdens mijn laatste buitenlandse reis merkte ik dat bellen via wifi niet actief was op mijn iPhone als ik verbonden was met een wifi-netwerk.
Nu, thuis in Zwitserland, wordt Wifi-bellen onmiddellijk geactiveerd.
Ik wilde in het buitenland een nummer in Zwitserland bellen en roamingkosten vermijden met Wifi-Calling.
Ik denk dat dit een van de belangrijkste toepassingen van Wifi-bellen is.
Natuurlijk is het jammer dat het dan niet precies werkt.
Heeft iemand soortgelijke ervaringen?
Is dit een bewuste beperking van Galaxus of Sunrise om een paar frank meer te verdienen met roaming? De minuutprijzen zijn nogal fors.
Eerst dacht ik dat het een fout was van het toestel of van Galaxus Mobile. Maar na een paar dagen in het buitenland en nu thuis, waar het weer werkt, kan ik dat uitsluiten.
Galaxus Mobile maakt gebruik van het mobiele netwerk van Sunrise, maar met een subset van functies.
Sunrise zelf heeft een optie om voicemails als bijlage bij een e-mail te versturen. Dit is erg handig als je op reis bent, omdat roamingkosten (soms zelfs om het bericht te ontvangen en te beluisteren) erg duur kunnen zijn. Ik gebruik Visual Voicemail (iets van Apple) waarvoor dataroaming nodig is in het land waar je bent. Het is niet compatibel met WIFI.
Dataroaming in sommige landen die ik bezoek is erg duur, dus ik schakel alle roaming uit en installeer een lokale eSIM. Dit betekent dat ik alle gesprekken mis. Dat is mijn probleem, want ik ben te gierig om te betalen om naar mensen te luisteren 😁. Voicemails naar mijn e-mailadres laten sturen was echter geweldig. Overweeg het alsjeblieft!
Huidige testsnelheden op de Pixel 8: Galaxus mobiel 28,4 mbps en 1,70 mbps upload. Met Wingo (Swisscom) krijg ik momenteel 328 Mbps download en 65,7 Mbps upload.
Ik weet ook dat het niet aan Sunrise kan liggen. Ik gebruik thuis een 5G router met een Digital Republic Sim, die ook via Sunrise werkt en 263 Mbps download en 30 Mbps upload haalt als het venster gesloten is.
Dus wat is het probleem?
Update: Het was waarschijnlijk de Pixel 8 en de mobiele telefoon speelt natuurlijk een rol. Ik heb net de S24 Ultra gekocht en zie, die is ook snel. Ik heb vandaag 810 Mbps gemeten. Ik haal nu consequent meer dan 300 mbps.
Hallo Digitec / Galaxus Mobiel Team
De mobiele abonnementen zijn echt top, onverslaanbaar in prijs. Een kleine tip of opmerking over de SIM-kaart verzending: Het is volstrekt onlogisch dat de hoofdeigenaar van de groep de kaarten ontvangt en niet de eigenaar van het telefoonnummer. Ik moet de kaarten dus ontvangen, uitpakken, activeren, weer inpakken en doorsturen. Naar mijn mening is dit onnodig en tijdrovend. Waarom stuur je de kaarten niet rechtstreeks naar de betreffende persoon?
Ik heb dit verzoek 2 jaar geleden al eens ingediend bij digitec connect. Helaas is er nog niets gebeurd...
Vandaag kreeg ik het nieuws van de omschakeling. Vanaf nu zijn er nog maar twee mobiele abonnementen (19 frank onbeperkt of 14 frank voor 3GB maar zonder buitenland). Om logistieke redenen kan ik de verandering begrijpen, maar daarmee zijn al die voucher promo's verleden tijd. Dus als je vooraf vouchers hebt gekocht, zoals ik, sta je in de kou. Er wordt een tegoedbon beloofd, maar het is niet duidelijk wat de exacte rekening zal zijn.
Ik zie twee creditnota's met één bedrag, geen idee hoe dat berekend is. Ik zie ook geen creditnota's voor de niet ingewisselde bonnen.
Tot nu toe heb ik digitec/Galaxus ervaren als een zeer communicatief bedrijf. Deze verandering lijkt echter uit het niets te komen, althans voor mij. Ook de Q&A's zijn allesbehalve behulpzaam.
Ik heb nu een ticket geopend, ik neem aan dat er een stortvloed aan tickets bij digitec/Galaxus zal aankomen. Ik ben benieuwd hoe zo'n overstap ondersteund wordt.