Galaxus Mobile

21 Discussies voor in Galaxus Mobile

Begin discussie
    Edelweiss-United 2 dagen geleden in Galaxus Mobile

Waar is mijn 1 GB aan internationale gegevens?

Ik heb Galaxus Mobile ongeveer een jaar geleden voor het eerst geprobeerd. Ik koos voor de 19 CH onbeperkte versie. Er wordt geadverteerd dat je 1 GB aan internationale data krijgt met dit abo. Ik reis heel vaak. Gedurende deze tijd had ik nog steeds de mogelijkheid om deze 1 GB... Doe ik iets verkeerd, moet ik het ergens activeren? Vriendelijke groeten

1

DavidM16 1 jaar geleden in Galaxus Mobile

Waarom is Galaxus mobiel zo traag? (Update)

Huidige testsnelheden op de Pixel 8: Galaxus mobiel 28,4 mbps en 1,70 mbps upload. Met Wingo (Swisscom) krijg ik momenteel 328 Mbps download en 65,7 Mbps upload. Ik weet ook dat het niet aan Sunrise kan liggen. Ik gebruik thuis een 5G router met een Digital Republic Sim, die ook via Sunrise werkt en 263 Mbps download en 30 Mbps upload haalt als het venster gesloten is. Dus wat is het probleem? Update: Het was waarschijnlijk de Pixel 8 en de mobiele telefoon speelt natuurlijk een rol. Ik heb net de S24 Ultra gekocht en zie, die is ook snel. Ik heb vandaag 810 Mbps gemeten. Ik haal nu consequent meer dan 300 mbps.

1

stm01tan 2 jaren geleden in Galaxus Mobile

Toegang Galaxus mobiel site

Geen enkele browser geeft me momenteel toegang tot https://mobile.galaxus.ch/ omdat uw certificaat is verlopen. Ik heb dringend toegang nodig. Wordt het probleem binnenkort opgelost?

+1

8

luis1 1 jaar geleden in Galaxus Mobile

Bellen via wifi in het buitenland

Hallo Galaxus Mobiel Team en Community Tijdens mijn laatste buitenlandse reis merkte ik dat bellen via wifi niet actief was op mijn iPhone als ik verbonden was met een wifi-netwerk. Nu, thuis in Zwitserland, wordt Wifi-bellen onmiddellijk geactiveerd. Ik wilde in het buitenland een nummer in Zwitserland bellen en roamingkosten vermijden met Wifi-Calling. Ik denk dat dit een van de belangrijkste toepassingen van Wifi-bellen is. Natuurlijk is het jammer dat het dan niet precies werkt. Heeft iemand soortgelijke ervaringen? Is dit een bewuste beperking van Galaxus of Sunrise om een paar frank meer te verdienen met roaming? De minuutprijzen zijn nogal fors. Eerst dacht ik dat het een fout was van het toestel of van Galaxus Mobile. Maar na een paar dagen in het buitenland en nu thuis, waar het weer werkt, kan ik dat uitsluiten.

3

HafizX 1 jaar geleden in Galaxus Mobile

Mobiel Galaxus

er is CH & EU onbeperkt abo voor 15 sfr

1

5 van 21 discussies

Orde van de
discussies
Forum voor Galaxus Mobile
StartBegin discussie