Garmin horloges zijn niet repareerbaar en Garmin biedt geen compensatie
Hallo, Wist je dat? Ik heb een **Garmin Epix Gen 2** waarvan een knop kort na het verstrijken van de garantie defect raakte. Dit knopprobleem is door veel gebruikers herhaaldelijk gemeld op forums, inclusief het officiële Garmin forum. Na contact met de ondersteuning werd mij verteld dat het horloge **niet repareerbaar was** en dat er geen reparaties werden aangeboden. Als oplossing bood Garmin mij een korting van **25% op de officiële Garmin prijs**, wat in mijn geval nog steeds **duurder is dan de prijzen die door retailers zoals Digitec worden gehanteerd**. Een ander voorstel betrof een gereviseerd horloge tegen een tarief dat mij ook niet erg concurrerend leek in vergelijking met de markt. Ik begrijp dat een horloge buiten de garantie niet gratis wordt vervangen. Ik vind het echter jammer dat een horloge dat bijna **1.000 CHF** kost, niet kan worden gerepareerd en dat het inruilprogramma niet echt voordeliger is dan de marktprijzen. Dit is mijn persoonlijke ervaring, en het zet me aan het denken voordat ik opnieuw investeer in een high-end Garmin horloge. Fijne dag.
0