Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Garmin

20 Discussies voor in Garmin

Begin discussie
    GilbertP216 3 maanden geleden in Garmin

Garmin Forerunner 970 & 570

Hallo Galaxus team Vanaf vandaag kunnen de nieuwe Forerunner 570 en 970 series besteld worden bij Garmin. Weten jullie al wanneer jullie ze gaan aanbieden?

5

Anonymous 3 jaren geleden in Garmin

Garmin Tactix 7

Is de Garmin Tactix 7 binnenkort ook verkrijgbaar op digitec? Het zou geweldig zijn als je het aan je assortiment zou kunnen toevoegen.

5

Bambynski 1 jaar geleden in Garmin

Garmin fēnix® 8

Hé, De Garmin fēnix® 8 is sinds gisteren te koop. Wanneer zal hij beschikbaar zijn? :)

5

Merlin50 1 jaar geleden in Garmin

Garmin Enduro 3

Hallo allemaal Wanneer kun je de Garmin Enduro 3 kopen bij Digitec? Aangezien de verkoopstart volgens Garmin nu.... is en Digitec alleen de Fenix 8 heeft vermeld... Veel dank

0

henrique.baron 2 jaren geleden in Garmin

Nieuwe Forerunner 965/265

Hallo allemaal, Weet iemand wanneer de nieuwe Forerunner modellen 965 en 265 hier verkrijgbaar zijn?

1

ILooveMe 3 jaren geleden in Garmin

Garmin Forerunner 955

Hallo Galaxus Team, weten jullie al of de nieuwe Garmin in jullie winkel verkrijgbaar zal zijn? En zo ja, wanneer?

4

begg2k10 3 jaren geleden in Garmin

Garmin Fenix 7 / Epix Gen2

Ik ben benieuwd wanneer en tegen welke prijzen de Fenix 7 en Epix Gen 2 modellen hier in het assortiment worden opgenomen...de specs zien er al veelbelovend uit :-) Bron: https://winfuture.de/news,12737...

7

mosole 4 jaren geleden in Garmin

Naar K......

Ik probeer de update al 5 dagen te installeren, een keer geen verbinding met de server, een andere keer een fout tijdens de update gaat en gaat niet. Met de TomTom heb ik deze moeilijkheden nooit gehad. Waarschijnlijk moet ik weer veranderen

1

PATMOSER 5 jaren geleden in Garmin

retourneren van garmin product gekocht bij digitec

weet iemand waar ik een garmin product, garantiegeval, gekocht bij digitec, moet inleveren? Bedankt!

2

a.abad 5 jaren geleden in Garmin

vivoactive 3 is dood

Mijn vivoactive 3 heeft de geest gegeven. Nu ben ik op zoek naar een vervanger. Wat raadt u aan? Ik draag het horloge elke dag en gebruik het voor training en/of hardlopen. Prijslimiet; CHF 370.- Heeft iemand de Apple Watch/Garmin vergeleken? Welke is volgens jou beter? Merrciii.

1

Patric1975 5 jaren geleden in Garmin

Test / bekijk Garmin

Garmin Fenix 6s pro Weet iemand waar zo'n horloge in de regio Aargau / Zürich bekeken kan worden en ev advies krijgt? Het horloge is voor mij te duur om zomaar te kopen....

0

Mike_Bast 5 jaren geleden in Garmin

Garmin Open Maps Navi voor touring enduro?

Is er een Garmin navigatiesysteem voor toertochten enduro's dat ook Open Maps voor off-road tochten ondersteunt? Heeft iemand hier ervaring mee?

0

deelord 6 jaren geleden in Garmin

Alleen kompas en hoogtemeter nodig voor wandelen/fietsen. Welke Garmin past?

Ik zoek een "horloge" voor mijn pols dat me de service biedt van een kompas en de huidige hoogte (meters boven zeeniveau). Maar ik ben niet bereid CHF 500 of meer uit te geven voor deze twee functies. Omdat ik al die andere 100 functies niet nodig heb. Ik heb bijvoorbeeld gekeken naar de Forerunner® 245. Maar of dat kan, kan ik niet onomstotelijk beantwoorden. Weet iemand echt welk horloge dit kan? Ik kijk uit naar antwoorden van de profs :-)

5

stonehedge 6 jaren geleden in Garmin

Vervanging voor mijn Garmin zümo660

Ik heb een zümo 660 incl. beugel. Welke nieuwe apparaten gaan op deze beugel?

0

bollingt 6 jaren geleden in Garmin

Garmin MARQ

Komt de Garmin MARQ ook in het assortiment?

5

marcel.schiffmann 6 jaren geleden in Garmin

Garmin Forerunner 945

Zal de nieuwe Forerunner 945 van Garmin bij jullie verkrijgbaar zijn en zo ja, is er al informatie over wanneer?

+1

7

Anonymous 6 jaren geleden in Garmin

Garmin Edge 530

Wanneer zijn de nieuwe Edge 530 en 830 fietscomputers verkrijgbaar?

1

elbassisto 6 jaren geleden in Garmin

Forerunner 245 Muziek

De mijne?

3

MightySunflower 6 jaren geleden in Garmin

Garmin Instinct

Hallo Digitec Team Weet je al wanneer je de Garmin Instinct krijgt? Momenteel is het alleen verkrijgbaar op de officiële website (of geregistreerd; je kunt het niet in het winkelmandje stoppen): https://buy.garmin.com/de-CH.... Ik wil het graag bij jullie bestellen. MFG MightySunflower

6

carmine8610 7 jaren geleden in Garmin

Waarom een derde partij? (Garmin/GPS60)

Als je zoekt op "Garmin" en filtert op nieuwste, verschijnt de Garmin GPS 60 met het label NIEUW. Ik heb het apparaat al minstens 7 jaar in mijn bezit!!! Digitec is niet alleen indrukwekkend met zijn webshop maar ook met de juiste productgegevens tot nu toe ... wordt dit nu bedorven door de derde leveranciers? (Garmin GPS60 wordt aangeboden door Campz.ch). Ik zou ook geïnteresseerd zijn in hoe een garantiegeval wordt afgehandeld (als een artikel via een externe leverancier wordt aangeboden en gekocht).

0

Orde van de
discussies

20 van 20 discussies

Naar boven
Forum voor Garmin
StartBegin discussie