Giardimo LAB

3 Discussies voor in Giardimo LAB

Begin discussie
    MileyH 10 maanden geleden in Giardimo LAB

Misleidende productbeschrijving en onacceptabele klantenservice

Ik ben erg gefrustreerd over mijn recente aankoop en de ervaring met de klantenservice die ik heb gehad. Ik bestelde de Giardimo LAB Retro tafel in het blauw, maar wat aankwam was een donkere petrol kleur, helemaal niet zoals het heldere blauw op de website. Dit is geen klein probleem; het is een aanzienlijke verkeerde voorstelling van zaken. Toen ik contact opnam met de klantenservice was hun antwoord teleurstellend en onredelijk. Ze vertelden me dat er 5% restocking fee in rekening zou worden gebracht voor het terugsturen van het artikel omdat het geopend was, evenals extra verzendkosten. Het aanbod van 50% korting was volstrekt onvoldoende gezien het feit dat de fout aan hun kant lag. Het is schandalig om van klanten te verwachten dat ze de kosten dekken of een verminderde terugbetaling accepteren als de fout ligt bij misleidende productafbeeldingen. Bovendien kreeg ik van de klantenservice te horen dat "blauw" op de website van alles kan betekenen, ik citeer "blauw niet lichtblauw noch donkerblauw", wat een belachelijk excuus is voor de fout. Niet vermeldend ontdekte ik later dat dit probleem de afgelopen twee jaar door andere klanten is aangekaart, maar nog steeds niet is opgelost. Dit doet afbreuk aan de toewijding van Galaxus aan een accurate productweergave en klantenservice. Na een stressvol en onnodig heen-en-weer gedoe kreeg ik het volledige bedrag terug, maar het hele proces werd slecht afgehandeld. Ik heb met verschillende vrienden en familieleden gesproken en zij zijn niet alleen verbaasd over de verkeerde kleur, maar ook over de slechte afhandeling van deze situatie door de klantenservice. Ze waren ontzet over de manier waarop Galaxus haar medewerkers traint om met klanten om te gaan als het bedrijf in gebreke is gebleven. Op basis van deze ervaring zullen we sterk aarzelen om in de toekomst bij Galaxus te kopen. Ik raad potentiële kopers sterk aan om voorzichtig te zijn en alternatieve opties te overwegen. Galaxus moet deze problemen serieus aanpakken of het risico lopen nog meer klanten te verliezen.

1

gudrun_kolb1 3 jaren geleden in Giardimo LAB

Land van fabricage Eigen merk Giardimo LAB

Beste Galaxus team, in welk land worden de tafels gemaakt? In het bestek staat alleen Giardimo LAB als fabrikant vermeld en dat is een merk en geen leverancier. Hartelijk dank voor de toevoeging.

4

globull 1 jaar geleden in Giardimo LAB

voeten en handgrepen

Hallo, ik mis verstelbare poten en handgrepen voor mijn Giardimmo Lab retro tafels. Is het mogelijk om deze apart te bestellen? Bij voorbaat dank.

1

Orde van de
discussies
Forum voor Giardimo LAB
StartBegin discussie