Kuisheidskooi
Gisteravond droeg ik voor het eerst een kuisheidskooi, mijn vrouw ging uit met vrienden, voordat ze het huis verliet deed ik hem om en gaf haar de sleutels

1
Gisteravond droeg ik voor het eerst een kuisheidskooi, mijn vrouw ging uit met vrienden, voordat ze het huis verliet deed ik hem om en gaf haar de sleutels
1
Ik heb mijn bestelling al betaald bij Twint, maar nog geen bevestiging ontvangen?
1
Je stelt een vraag aan de klantenservice en na relatief korte tijd krijg je een heel beleefd antwoord van een klantadviseur. Als je per e-mail wilt reageren op het antwoord, misschien om meer details te weten te komen, krijg je een gegenereerd antwoord waarin je wordt gevraagd om de Digitec assistent te gebruiken en begint de hele procedure opnieuw.Sorry, maar wat is dit voor stom systeem als je niet direct per e-mail kunt reageren op de klantadviseur.Ik heb zoiets nog nooit ergens anders meegemaakt.
34
Wanneer verschijnt de Z12 hier?
2
Ik heb een relatief grote bestelling geplaatst op 17.8.25 vandaag 2.9.25 staat de bestelling nog steeds open helaas heb ik de factuur vooruit betaald. Ik kan begrijpen dat alles wat langer duurt vanwege de verbouwing, maar GALAXUS heeft meestal niet zulke lange levertijden. jammer voor de goede naam, die zeer veelzijdige aanbiedingen in de sale heeft
1
5 van 24.424 discussies