Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

GoPro

10 Discussies voor in GoPro

Begin discussie
    Panaldo 1 jaar geleden in GoPro

GoPro 7 licht niet meer op

Hallo, Nadat ik mijn Go Pro 7 tijdens een snorkeltrip heb gebruikt, lijkt het erop dat mijn camera vochtig wordt in het compartiment waar de oplaadpoort zit. Sindsdien licht mijn camera niet meer op. Is het de moeite waard om hem te laten repareren, aangezien hij in uitstekende staat is en maar een paar keer is gebruikt?

2

marcfrey 4 jaren geleden in GoPro

Waar kun je GoPro laten repareren?

Helaas is mijn GoPro Hero 8 Black al beschadigd door een val, het display aan de achterkant is gebarsten. Weet iemand waar ik hem heen moet sturen om het display te laten vervangen?

1

Anonymous 2 jaren geleden in GoPro

GoPro Hero 12 bundel

Hallo Digitec Team, is dit een bundel voor de Hero 12? https://www.digitec.ch/de/s1/product/gopro-hero11-black-accessory-hard-bundle-inkl-128-gb-microsdxc-karte-60p-53k-wlan-bluetooth-action-c-36962534

0

Anonymous 4 jaren geleden in GoPro

GoPro 10 Zwart

Wanneer denkt u het nieuwe model in het assortiment te hebben?

7

Anonymous 5 jaren geleden in GoPro

Gopro Hero 9

Ga je de hero 9 verkopen?

2

sam.foro 5 jaren geleden in GoPro

Nieuw gekocht

ik heb gisteren de gopro 7 holiday edition gekocht en zie dat hij vandaag is afgeprijsd. wat kan ik daaraan doen?

4

M.Moeser 6 jaren geleden in GoPro

Startdatum GoPro Hero 8

Geachte dames en heren Weet je al wanneer de GoPro Hero 8 uitkomt / in je assortiment komt?

4

Burgi85 7 jaren geleden in GoPro

GoPro Fusion Verkoop Zwitserland

Hallo allemaal Ik wilde vragen wanneer de GoPro Fusion verkrijgbaar is bij Digitec :) Het is een interessant product en in plaats van een nieuwe tweede GoPro Hero te kopen zou ik graag een Fusion hebben, maar blijkbaar is die nog niet echt verkrijgbaar in Zwitserland of?

1

azzato_ 9 jaren geleden in GoPro

HD HERO 5?

Komt er dit jaar een HD Hero 5? Ik wil echt een GO Pro kopen, maar weet niet of ik moet wachten. Ik zou me behoorlijk ergeren als ik de 4 kocht en dan aan het eind van het jaar de nieuwe uitkomt. Is er al preciezere release-info hierover?

4

Nielsenlifestyle 8 jaren geleden in GoPro

GoPro Karma

De GoPro Karma drone is sinds een week officieel verkrijgbaar in Zwitserland en ik vraag me af of hij bij Digitec nog wordt aangeboden. Is er al nieuws over?

5

Orde van de
discussies

10 van 10 discussies

Naar boven
Forum voor GoPro
StartBegin discussie