Planzer
Wat is Galaxus van plan te doen om te voorkomen dat ik pakketten van Planzer ontvang? Iemand een idee? Bedankt voor uw hulp

15
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Wat is Galaxus van plan te doen om te voorkomen dat ik pakketten van Planzer ontvang? Iemand een idee? Bedankt voor uw hulp
15
Hallo allemaal, Ik heb gezocht naar een handige stofzuiger die een goede zuigkracht heeft en dierenharen op bekleding goed verwijdert. Ik ben helemaal overdonderd door de keuze! Van vrienden weet ik dat Dyson, of het nu V8 of V-iets is, de prijs niet waard is. Gtech bijvoorbeeld? of Bosch? wat kun je aanbevelen?
6
Mijn vrouw heeft een bestelling voor me gedaan. Het product veroorzaakt echter echte problemen en het zou daarom makkelijker zijn als de aankoop in mijn profiel zou verschijnen. Is er een manier om dat te doen? Ik zou het product ook willen beoordelen en dat zou ook zinvoller zijn vanuit mijn profiel. Hartelijk dank en vriendelijke groeten
2
Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een goede, onopvallende tracker voor mijn fototas en mijn fotorugzak. Omdat ik met Apple producten werk, moet hij geschikt zijn voor gebruik met de iPhone. Ik kijk uit naar een paar aanbevelingen van jullie. Helaas zie je door de bomen het bos niet meer en vind ik het erg moeilijk om het juiste product te vinden. Hartelijk dank voor uw steun.
2
Is het mogelijk om de twee luidsprekers op een standaard te plaatsen? Zit er een gat in de behuizing? Bedankt voor je feedback.
0
5 van 24.251 discussies