Sorteermogelijkheid volgens prijs per blad
Het zou geweldig zijn als ik kon sorteren op prijs per blad of stuk in plaats van alleen op totaalprijs. Daar ben ik eigenlijk in geïnteresseerd.

2
Het zou geweldig zijn als ik kon sorteren op prijs per blad of stuk in plaats van alleen op totaalprijs. Daar ben ik eigenlijk in geïnteresseerd.
2
Is RYZEN 7 7800X3D beter of RYZEN 9 9900X?
7
Hallo allemaal. Ik wil graag Sonos installeren in ons huis. Ik heb nog geen Sonos product. Wat zouden jullie aanraden voor een apparaat? Kinderkamer/slaapkamer en in de woonkamer. Is er een goede startersset? Kun je meerdere accounts tegelijk bedienen? (kinderkamer/woonkamer)? Hartelijk dank voor uw hulp. Groeten Schwingiii
2
Hallo, ik heb net gecontroleerd hoe ver jullie zijn met mijn bestelling, die ik 2-3 weken geleden heb geplaatst, en ik zie een vinkje staan naast: langzamere levering toegestaan. Maar ik weet zeker dat ik dit vakje niet heb aangevinkt omdat ik de bestelling zo snel mogelijk wilde ontvangen. Ik vind dit nogal brutaal. Als ik had geweten dat ik 1-1,5 maand op mijn bestelling zou moeten wachten, had ik de bestelling niet geplaatst. Ik wil hem nu ook niet annuleren na dit lange wachten. Echt een geslaagde kraam.
6
@Galaxus. Waarom je in Zwitserland talloze Schuko energieverbruiksmeters aanbiedt, is mij een raadsel. Maar als je dat doet, voeg dan alsjeblieft een filter toe voor CH of Schuko. Kanttekening: Voor de meeste van de getoonde producten zijn er niet eens verloopstekkers die passen!
2
5 van 24.399 discussies