Honor

16 Discussies voor in Honor

Begin discussie
    aurelien.bovier 11 maanden geleden in Honor

Honor Magic V3 verkrijgbaar in Zwitserland?

Hallo, Wanneer zal de Honor Magic V3 beschikbaar zijn op jullie site? Zullen er pre-orders met aanbiedingen beschikbaar zijn zoals in de rest van Europa?

2

magioreddu 1 jaar geleden in Honor

Eerbetoon V2

Hallo allemaal Zal het apparaat VOLTE en WifiCalling ondersteunen in Zwitserland met het mobiele netwerk? De VO3G moet binnenkort worden uitgeschakeld, is het dan niet meer mogelijk om met deze toestellen te bellen? Heeft iemand hier ervaring mee?

0

FabianB702 1 jaar geleden in Honor

Eer v Portemonnee

Ik ben geïnteresseerd in de nieuwste opvouwbare telefoon van Honor. Kunt u mij vertellen of hij officieel verkrijgbaar zal zijn in Zwitserland of dat digitec hem misschien in de sale heeft? Het zou zonde zijn om zo'n geweldige opvouwbare telefoon met Zwitserse certificering te hebben: Swiss SGS folding screen double five star certification for durability, dus kom alsjeblieft met een andere opvouwbare telefoon dan Samsungs dure, grote en zware zfold5.

2

NicoleC993 4 jaren geleden in Honor

Eer 50

Hallo Ik ben altijd een fan van honor geweest en zou graag willen weten of honor nu terugkeert op de Duitse markt bv. met de honor 50. Zou geweldig zijn als iemand een antwoord voor me had

1

Anonymous 4 jaren geleden in Honor

Honor 8 bijwerken van Android 7 naar Android 8

Onze Honor 8 heeft EMUI versie 5.0.1 (huidige versie, geen updates beschikbaar) en Android 7. Nu willen/moeten we upgraden naar Android 8. Hoe werkt dat, als het al werkt? Bedankt voor je hulp!

1

5 van 16 discussies

Orde van de
discussies
Forum voor Honor
StartBegin discussie