HDMI 2.3
Bij de selectie onder AV-receiver kun je een apparaat met HDMI 2.3 kiezen. Het gaat om een Denon. Helaas bestaat deze standaard niet! Dit bericht moet bij Digitec binnenkomen.

2
Bij de selectie onder AV-receiver kun je een apparaat met HDMI 2.3 kiezen. Het gaat om een Denon. Helaas bestaat deze standaard niet! Dit bericht moet bij Digitec binnenkomen.
2
Als iemand die kleine serverracks en randopstellingen beheert, heb ik onlangs de SmoothAir Rack Cooling van Attom Technology uitgeprobeerd - en eerlijk gezegd verraste het me op de beste manieren. Flexibele ontwerpen voor rekken uit de praktijk Het systeem is er in drie soorten: T Verpakt: Wordt bovenop het rack gemonteerd. Geen U-ruimte nodig, plug-and-play, ideaal voor krappe ruimtes. Bodemverpakking: Zit aan de basis van het rek (8U). Luchtgekoeld, geen afvoer nodig - zeer onderhoudsvriendelijk. Rack Split: Hogere capaciteit met de compressor buiten geplaatst voor minder geluid. Zeer geschikt voor iets grotere opstellingen. Ongeacht je rackopstelling, er is een versie die past zonder de lay-out te hoeven veranderen. ❄️ Koeling die werkt - en energie bespaart Wat opviel: Inverter compressor + EC ventilatoren: Past de snelheid automatisch aan de belasting aan. Stil en energiezuinig. Eco koelmiddel (R410A): Snelle, veilige en groene koeling. Ik heb 2 GPU werkstations laten draaien en de temperatuur daalde binnen enkele minuten tot onder de 26°C. Goede luchtstroom: Zelfs in standaard racks werkte het probleemloos met bestaande warme/koude gangopstellingen. Slimme bewaking = gemoedsrust Dit is geen domme koeler - hij is slim: Ondersteunt web, SNMP, Modbus, BACnet, e-mail, enz. Eenvoudig op afstand te monitoren of te integreren met BMS. Logt 7 dagen temperatuur-/drukgeschiedenis. Erg handig bij het oplossen van problemen. Aangepaste alarmen en droge contacten - voelt aan als een IT-bewust apparaat, niet gewoon een koelbox. ⚠️ Dingen om op te letten Koude omgeving? Beneden -15°C heb je een optionele kit nodig. Max. vermogen: 12,8kW. Als je dichte AI racks gebruikt, kijk dan naar hun Rear Door Cooling optie. Veel protocollen = een kleine leercurve als je nieuw bent met integratie. Eindgedachten Als je een klein tot middelgroot rack gebruikt, energiezuinigheid belangrijk vindt en afstandsbediening nodig hebt, dan is SmoothAir een slimme keuze. Het is compact, slim, stil en betrouwbaar.https://attom.tech/smoothair-... Ik zal mijn andere racks waarschijnlijk binnenkort upgraden. Het is het soort systeem dat je installeert en vergeet, omdat het gewoon werkt.
0
Hallo allemaal Aangezien ik met mijn Samsung S24 nu alleen nog maar extreem slechte telefoonontvangst heb en de GPS eigenlijk al sinds het begin "naar de maan gaat", ben ik op zoek naar een mobiel waarmee ik in 2025 nog kan bellen! Ik heb mijn SIM-kaart (Talktalk) teruggeplaatst in mijn oude Oppo Reno 4 en kan eigenlijk weer bellen zonder onderbreking of zelfs maar een verbinding tot stand brengen... Het ligt dus zeker aan de mobiel en NIET aan het netwerk. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat de verbindingskwaliteit op de S24 ondergronds is geworden, vooral sinds de 25 juni update. Welke mobiele telefoon kun je aanraden? Zijn er vlaggenschip telefoons waarmee je nog wel kunt bellen?
0
Hallo allemaal. Ik heb onlangs iets besteld bij een externe leverancier via Galaxus. De verzending ging via DPD --> horror totdat het pakket uiteindelijk bij mij aankwam / doorgestuurd werd naar een PickUp Point. Is er een manier / ergens om te zien welke verzenddienstverlener wordt gebruikt door externe leveranciers? Of kan ik het pakket op de een of andere manier rechtstreeks naar een PickUp Point laten doorsturen? Dit is heel eenvoudig met een Galaxus pakket en Swiss Post. @Galaxus: kun je de verzenddienstverlener voor externe leveranciers opschrijven?
0
Hallo daar! Ben ik eigenlijk de enige die al jaren of een eeuwigheid de mogelijkheid van "prijs per kilo" of "prijs per gram" wenst?
2
5 van 24.332 discussies