Hurom H400
Wanneer is de Hurom H400 verkrijgbaar bij Galaxus?

7
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Wanneer is de Hurom H400 verkrijgbaar bij Galaxus?
7
Bij Vidal XL zetten ze INCOMPLETE beschrijvingen bij de bedden. Is het niet mogelijk dat iemand die een bed wil kopen niet kan weten wat het maximale draagvermogen, de maximale belasting, het maximaal ondersteunde gewicht, het draagvermogen, het maximale gewicht is dat het bedframe kan dragen? Nu ik alle varianten heb opgeschreven. Laten we hopen dat ze het begrepen hebben en er altijd bij zetten 🙄
0
Voeg alsjeblieft de "Duronaut" thermische pasta van Thermal Grizzly toe aan je assortiment. Hartelijk dank
6
Mijn maat bracht me een pc om nieuwe onderdelen te installeren. Normaal breid ik niet uit, maar op dit moment ben ik ten einde raad... Moederbord: Rog Strix x870e-wifi Grafische kaart: tuf rtx 4080 OC 16gb Cpu-ventilator: icue h150i elite Ssd: samsung 980 pro hestsink Ram: ddr 5 fury beast expo 6000mhz 2x 32gb Zou compatibel moeten zijn volgens de website. KF560C30BBEK2-64 Cpu amd ryzen 9 7950X Voeding: be quiet 1000w Alleen bij het opstarten start hij niet op en brandt het oranje lampje van de dram direct. Geen beeld en geen bios. Deze dingen zijn nieuw: Moederbord nieuw, cpu nieuw en ram nieuw. Ik krijg de pc niet aan de praat. Kan iemand mij helpen? En dat vandaag met de bètacode van bf 6 😅😢 Hartelijk dank voor uw hulp
5
Hallo, ik heb dit toetsenbord vandaag gekocht. Erg fijn toetsgevoel en ook mooi geluid. Maar ik heb een probleem met de Keychron launcher. Ik heb een Swiss-Layout. Ik heb eerst een firmware-update uitgevoerd via de kabel, die probleemloos werkte. Daarna wilde ik de toetstoewijzing aanpassen. De toets links van Enter zijn de tekens: Dollar, Pond en Loop Bracket. Daarnaast is de rechtertoets naast de linker Shift-toets, waar de tekens: Backslash en de twee haakjes. Ik heb de toetsen geselecteerd en toegewezen. Maar ik heb geen knop "Opslaan" gevonden! Maar deze twee toetsen werken niet! Opmerking: ik heb de toets "Windows" bovenaan het toetsenbord geselecteerd. De "Layer 2" is ook geselecteerd (ik heb een Windows PC). Dus vanuit mijn oogpunt is alles in orde. Ik heb het toetsenbord ook gereset en de nieuwste firmware opnieuw geïnstalleerd. Maar het werkt nog steeds niet! Heeft iemand andere ideeën om dit op te lossen of heeft mijn toetsenbord een probleem? Nog een vraag: een van mijn Windows-toetsen was al gebarsten bij levering. Is het mogelijk om losse toetsen te krijgen die opnieuw besteld kunnen worden? Hartelijk dank.
0
Hallo, Ik vraag me af wat de relevantie en vooral de moraliteit is van het verkopen van producten waarvan het gebruik in Zwitserland verboden is? Ter herinnering: elektrische scooters van meer dan 20 km/u mogen in Zwitserland niet meer rijden. Natuurlijk kun je me vertellen dat deze apparaten op privéterrein kunnen worden gebruikt zonder op de openbare weg te zijn, maar dat is een argument te kwader trouw, want we weten waar deze voertuigen uiteindelijk terechtkomen. Er gebeuren steeds meer ernstige ongelukken en Galaxus zou zich moeten afvragen of zij verantwoordelijk is voor een aantal van deze ongelukken.
8
5 van 24.222 discussies