De nieuwe Sugus snoepjes
Ik vond de "oude Sugus" erg lekker. Sinds kort is er een nieuwe variant met zo'n stomme verpakking die heel moeilijk te openen is en nog minder lekker smaakt! Waarom moet je alles veranderen?

19
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Ik vond de "oude Sugus" erg lekker. Sinds kort is er een nieuwe variant met zo'n stomme verpakking die heel moeilijk te openen is en nog minder lekker smaakt! Waarom moet je alles veranderen?
19
De Narwhal Flow werd deze week publiekelijk aangekondigd. Is er al een ruwe datum voor wanneer dit model hier in de winkel verkrijgbaar zou moeten zijn?
0
Ik wil graag een robotstofzuiger kopen (in de eerste plaats gewoon een stofzuiger). We hebben een Berner Sennenhond die veel lang haar verhaart. Welke kun je aanraden die veilig met het lange hondenhaar om kan gaan?
2
Hallo, Ik vraag me af wat de relevantie en vooral de moraliteit is van het verkopen van producten waarvan het gebruik in Zwitserland verboden is? Ter herinnering: elektrische scooters van meer dan 20 km/u mogen in Zwitserland niet meer rijden. Natuurlijk kun je me vertellen dat deze apparaten op privéterrein kunnen worden gebruikt zonder op de openbare weg te zijn, maar dat is een argument te kwader trouw, want we weten waar deze voertuigen uiteindelijk terechtkomen. Er gebeuren steeds meer ernstige ongelukken en Galaxus zou zich moeten afvragen of zij verantwoordelijk is voor een aantal van deze ongelukken.
10
Goedemorgen allemaal, ik wil graag een notebook kopen voor mijn komende reis naar het noorden, waarop ik gemakkelijk 4K ruw materiaal kan bewerken. Mijn budget ligt rond de 1000-2000Fr. Een Macbook is voor mij persoonlijk uitgesloten, hoewel de MBP's met hun m3/4 best goed zouden moeten zijn. Groeten
5
5 van 24.233 discussies