categorie
Ik zou graag extra filtercategorieën zien, zoals COB/SMD of RGB/RGBW/RGB CCT.
0
Ik zou graag extra filtercategorieën zien, zoals COB/SMD of RGB/RGBW/RGB CCT.
0
Er is al veel te lezen over Planzer op het forum. Maar ik kan het niet laten om mijn woede te uiten over de levering (service). Planzer is de absoluut slechtste die er is. Hoewel ik nog steeds begrijp dat iets een dag later geleverd kan worden. Dat kan gebeuren. Bij Planzer weet echter echt niemand wanneer iets bezorgd wordt. Bericht (maandag) pakket opgehaald. Bericht (dinsdag / 23.05 uur) - levering niet mogelijk. Woensdag navraag bij klantenservice waarom geen levering. Het pakket was vergeten in te laden. HaHa. Vraag (woensdag) wanneer ontvang ik het pakket? Antwoord, waarschijnlijk niet vandaag, misschien morgen of overmorgen. Mijn opmerking, vanaf vrijdag ben ik afwezig. Antwoord, ja in dat geval levering op maandag. Sorry, dat is gewoon sh.... Als ik het pakket vandaag niet ontvang, dan weiger ik het in ontvangst te nemen en dan kan Digitec zelf onderhandelen met Planzer. Als klant voel ik me absoluut opgelicht.
0
Je stelt een vraag aan de klantenservice en na relatief korte tijd krijg je een heel beleefd antwoord van een klantadviseur. Als je per e-mail wilt reageren op het antwoord, misschien om meer details te weten te komen, krijg je een gegenereerd antwoord waarin je wordt gevraagd om de Digitec assistent te gebruiken en begint de hele procedure opnieuw.Sorry, maar wat is dit voor stom systeem als je niet direct per e-mail kunt reageren op de klantadviseur.Ik heb zoiets nog nooit ergens anders meegemaakt.
35
Ik heb een relatief grote bestelling geplaatst op 17.8.25 vandaag 2.9.25 staat de bestelling nog steeds open helaas heb ik de factuur vooruit betaald. Ik kan begrijpen dat alles wat langer duurt vanwege de verbouwing, maar GALAXUS heeft meestal niet zulke lange levertijden. jammer voor de goede naam, die zeer veelzijdige aanbiedingen in de sale heeft
2
Hallo, Ik wil graag mijn HP Envy laptop uit 2015, met Windows 10, vervangen door een nieuw model. Ik heb je hulp nodig op verschillende niveaus. Ik wil hem gebruiken voor kantoorwerk, fotobewerking en vooral homevideo's (familie, reizen, enz.). Wat voor soort laptop zou je aanraden? Een goede grafische kaart (NVIDIA GeForce RTX 480 ?), 32 of 64 GB Ram, SSD of HDD harde schijf (twee 2 tot 4 TO) ? Intel i7 of i9 processor? Met Windows 11 pro of home en Word Office. Budget: tussen 1.500 en 2.500 frank. Zijn er nog laptops met ingebouwde DVD en Blu-ray drives? En met de mogelijkheid om SD foto/video kaarten in te steken? Alvast bedankt voor jullie advies.
3
5 van 24.426 discussies