iFixit

6 Discussies voor in iFixit

Begin discussie
    Crafti 7 maanden geleden in iFixit

Onderdelen voor MacBook Air m1 (2020)

Goedenavond, Zou het mogelijk zijn om de iFixit-items voor het repareren van de MacBook Air m1 toe te voegen? In het bijzonder: - Batterij: MacBook Air 13" batterij (A2337, eind 2020) - Trackpad MacBook Air 13" (A2337, eind 2020) Ik geloof dat er toetsenborden beschikbaar zijn, maar als er andere zijn, zou ik die graag willen zien, omdat de leveringen over het algemeen traag zijn met het huidige aanbod. Als het helaas niet mogelijk is om ze op Digitec toe te voegen, is er dan een andere manier om deze artikelen in Zwitserland te krijgen? Hartelijk dank.

1

floriana01 1 jaar geleden in iFixit

iPhone batterij

Hallo beste Digitec team Is er een mogelijkheid dat jullie de losse iFixit batterijen in het assortiment opnemen, want ik heb alleen de batterij nodig (alle nieuwere iPhones)

0

Anonymous 1 jaar geleden in iFixit

Zou je ook de FixMat in je assortiment kunnen opnemen? OT

Zou je ook de FixMat in je assortiment kunnen opnemen?

1

Anonymous 3 jaren geleden in iFixit

Reservepunten pincet

Is het mogelijk om vervangende punten (nylon) te krijgen voor de pincetten, want ze zijn schroefbaar en de mijne zijn van de punten afgebroken?

3

BlueToaster 4 jaren geleden in iFixit

iFixit iOpener

Is het mogelijk de iOpener apart aan te bieden? Momenteel is het alleen beschikbaar in de reparatiekit voor de Galaxy S8 https://www.galaxus.ch/de/s1/product/ifixit-fix-kit-akku-werkzeug-galaxy-s8-mobilgeraet-ersatzteile-12463388

1

Orde van de
discussies
Forum voor iFixit
StartBegin discussie