glucometer
Ik wil graag weten of dit product binnenkort bij u verkrijgbaar is: iHealth BG5 draadloze glucometer

2
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Ik wil graag weten of dit product binnenkort bij u verkrijgbaar is: iHealth BG5 draadloze glucometer
2
Niet ouder dan twee jaar - Geheugen (RAM) min. 16 GB, 32 GB aanbevolen - Schermdiagonaal min. 13 inch of groter - Opslagruimte min. 256 GB, 512 GB aanbevolen - Peninvoer aanbevolen Windows of macOS? Mijn voorkeur gaat uit naar macOS omdat ik in de nabije toekomst graag naar Apple wil overstappen - maar ik twijfel nog. Ik heb een notebook nodig die krachtig genoeg is voor programma's als Vectorworks (VWX), d.w.z. CAD-programma's. Alvast heel erg bedankt! 🫡
2
Grootte en belastbaarheid als productinformatie/filter zou handig zijn om efficiënt geschikte producten te vinden
1
Ik ben op zoek naar waterdichte stekkers type 12 of 13 voor montage. Bijvoorbeeld voor een haardroger als de kabel niet helemaal vervangen kan worden.
6
OK, ja, je moet geen koptelefoon dragen tijdens het fietsen. Dank je, ik ben me daarvan bewust en wil niet zo'n discussie beginnen ;). Ik zoek een echte draadloze hoofdtelefoon die weinig tot geen windruis heeft bij het luisteren naar muziek of audioboeken. Heb je nog goede aanbevelingen? Ik heb ervaring met de volgende hoofdtelefoons (ANC uitgeschakeld): Jabra Elite 75t: redelijk OK, lichte windruis hoorbaar Jabra Elite 85t: veel windgeruis, bijna onmogelijk om iets te horen Google Pixel Buds Pro: Windgeruis is duidelijk hoorbaar, maar muziek is hoorbaar zonder dat het te veel afleidt. Jouw ervaring? Misschien doet digitec een test met de huidige True Wireless hoofdtelefoons ;). Bedankt!
27
Ik vond de "oude Sugus" erg lekker. Sinds kort is er een nieuwe variant met zo'n stomme verpakking die heel moeilijk te openen is en nog minder lekker smaakt! Waarom moet je alles veranderen?
15
5 van 24.205 discussies