ikra, BVN 2300 serie 3038200
goedemorgen Ik ben op zoek naar de bladopvangzak voor deze stofzuiger heeft u die? dank u R. Signorelli
0
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
goedemorgen Ik ben op zoek naar de bladopvangzak voor deze stofzuiger heeft u die? dank u R. Signorelli
0
Hallo, kunt u mij alstublieft helpen? Ik begin in september met mijn studie en heb een budget van tussen de 800 en 1000 CHF om een nieuwe computer te kopen. Ik zal hem onder andere gebruiken voor ARGIS, Matlab en soortgelijke software. Kunt u mij een goede computer in deze prijsklasse aanbevelen? Hartelijk dank
1
Met het oog op de uitschakeling van 3G (Sunrise 10.6.25, Swisscom eind 25) moet niet alleen 4G (=data), maar ook VoLTE (telefonie via LTE) selecteerbaar zijn in het filter voor mobiele telefoons. Je kunt niet bellen met 4G zonder VoLTE, en sommige mobiele telefoons kunnen alleen gegevens verzenden via 4G!
24
OK, ja, je moet geen koptelefoon dragen tijdens het fietsen. Dank je, ik ben me daarvan bewust en wil niet zo'n discussie beginnen ;). Ik zoek een echte draadloze hoofdtelefoon die weinig tot geen windruis heeft bij het luisteren naar muziek of audioboeken. Heb je nog goede aanbevelingen? Ik heb ervaring met de volgende hoofdtelefoons (ANC uitgeschakeld): Jabra Elite 75t: redelijk OK, lichte windruis hoorbaar Jabra Elite 85t: veel windgeruis, bijna onmogelijk om iets te horen Google Pixel Buds Pro: Windgeruis is duidelijk hoorbaar, maar muziek is hoorbaar zonder dat het te veel afleidt. Jouw ervaring? Misschien doet digitec een test met de huidige True Wireless hoofdtelefoons ;). Bedankt!
25
Hallo community. Ik ben al een tijdje op zoek naar comfortabele sokken met een zwak of los elastiek bij de sokopening. Veel sokken die ik tegenwoordig koop, hebben een oncomfortabel en stug elastiek. Dit maakt het aantrekken en dragen van de sokken behoorlijk ongemakkelijk. Ik heb schoenmaat 40/41 en heb geprobeerd grotere sokken te kopen (43-46), maar die zitten net zo strak, stijf en ongemakkelijk. Heeft iemand een aanbeveling voor mij? Bij voorbaat dank
2
Ik heb gehoord dat je zelfs je kont hier op aarde kunt verzekeren. Maar ik heb er nog geen gevonden die me verzekert tegen pesten of haat. Ik weet niet waarom.
57
5 van 24.185 discussies