Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Jaybird

7 Discussies voor in Jaybird

Begin discussie
    Anonymous 4 jaren geleden in Jaybird

Jaybird Vista 2

Beste Digitec team, Gisteren zijn de Jaybird Vista 2 uitgebracht en te bestellen via de Jaybird pagina. Heb je al informatie over dit product van je leveranciers? Wanneer worden ze aan het assortiment toegevoegd? Hartelijk dank!

2

Anonymous 7 jaren geleden in Jaybird

Jaybird Tarah Pro?

Wie zijn die Tarah Pro Kopfhörer in de winkel? https://jaybirdsport.com/de-ch...

+6

23

lakaithree 6 jaren geleden in Jaybird

Jaybird Vista

Weet jij wanneer de Jaybird Vista hoofdtelefoon bij Digitec verkrijgbaar is?

3

M00RlssE 7 jaren geleden in Jaybird

Jaybird Run

Op internet kwam ik de nieuwe Jaybird Run tegen, die vergelijkbaar zijn met de earpods, maar meer waar voor hun geld bieden voor Android-gebruikers zoals ik (plus dat ze er niet uitzien alsof je met elektrische tandenborstels in je oren rondloopt). Zullen deze in de nabije toekomst bij Digitec/Galaxus verkrijgbaar zijn?

2

PerfectDark 7 jaren geleden in Jaybird

Jaybird Elite 65t en Active 65t

Hallo Weet jij wanneer deze "True Wireless" headsets verkrijgbaar zullen zijn? Hartelijk dank

1

Voormalig gebruiker 8 jaren geleden in Jaybird

Jaybird X3

De Jaybird X3 zijn sinds ongeveer oktober 2016 op de markt. Wanneer is het mogelijk ze bij digitec te kopen? Ik heb momenteel de X2 die ik graag wil vervangen :)

4

phiwut 8 jaren geleden in Jaybird

Wanneer is de oplaadclip voor de Jaybird x3 weer verkrijgbaar?

Ik ben de mijne kwijtgeraakt en had dringend een nieuwe nodig. Het product bestaat, maar is niet beschikbaar: https://www.digitec.ch/en/s1/product/jaybird-freedom-charging-clip-black-headphone-accessories-6300070

1

Orde van de
discussies

7 van 7 discussies

Naar boven
Forum voor Jaybird
StartBegin discussie