JBL

7 Discussies voor in JBL

Begin discussie
    Anonymous 3 maanden geleden in JBL

Merk JBL niet meer verkrijgbaar?

Is het iemand anders ook opgevallen dat er bijna geen JBL producten meer beschikbaar zijn en dat ze bijna allemaal geen coverafbeeldingen hebben? Ik heb dit al gemeld bij support, die me verzekerde dat dit aan het eind van de dag zou zijn opgelost, maar dat was 3 weken geleden 😂 Een beetje jammer, want de producten zijn nog steeds in bulk verkrijgbaar bij Brack. Is hier al een officiële update/verklaring?

+3

9

carlito512 3 jaren geleden in JBL

Nog maar 1000 oordopjes en subwoofers over

Ik heb tevergeefs gezocht naar een 100W luidspreker. In plaats daarvan zijn er koptelefoons in verschillende maten en kleuren, en Bluetooth luidsprekers voor mobiele telefoons, zodat je je muziek op de anderen kunt afdwingen. De kwaliteit is zeker goed, maar ik heb geen 1000W nodig!

0

G Spesem 5 jaren geleden in JBL

Gantz eerlijk!

Het is nu een goed merk, eerlijk gezegd! Ik heb de authentics al jaren en hij stuitert nog steeds!

3

romyschiess 4 jaren geleden in JBL

Oplaadkabel Flip 5

Hallo Ik zoek een oplaadkabel voor mijn Flip 5. Ik kan deze niet vinden om te bestellen.

0

Stephan_Hug 4 jaren geleden in JBL

Vervangende oorkussens voor JBL E40BT

Heeft iemand een aanbeveling welke oorkussens op dit model passen? Helaas kan ik van JBL geen vervanging vinden voor mijn kapotte oorkussens.

0

5 van 7 discussies

Orde van de
discussies
Forum voor JBL
StartBegin discussie