Joolz nieuwste modellen
Ga je Joolz Geo 3 aanbieden?

1
Ga je Joolz Geo 3 aanbieden?
1
Ik ben op zoek naar een geschikte gaming laptop voor een collega. Ze weet weinig tot 0% van computers. Ik ben zelf een totale Intel fan en ja. Haar budget ligt rond de 500-1500 CHF, maar hoe goedkoper hoe beter. Ze is van plan om hem te gebruiken voor gezellige spelletjes, maar hij moet niet na een jaar verouderd zijn en genoeg mogelijkheden hebben voor veeleisendere titels (geen shooters, geen videobewerking of iets dergelijks), en het hoeft geen high-end laptop te zijn. Het aanbod is enorm en ik weet echt niet wat geschikt zou zijn. Alle ideeën met links of productnamen worden zeer op prijs gesteld. Meerdere vermeldingen welkom :) Lg Orinoko
2
Geen enkele browser geeft me momenteel toegang tot https://mobile.galaxus.ch/ omdat uw certificaat is verlopen. Ik heb dringend toegang nodig. Wordt het probleem binnenkort opgelost?
11
Hallo allemaal, Is het mogelijk om het signaal op een afgelegen locatie te versterken met een antenne of iets dergelijks zodat je daar ontvangst hebt? Ik denk dat het signaal erg zwak is, maar het is echt minimaal en de mobiele telefoon heeft normaal geen verbinding. Wat zou ik hiervoor nodig hebben? Hartelijk dank
3
Hallo allemaal. Ik wil graag Sonos installeren in ons huis. Ik heb nog geen Sonos product. Wat zouden jullie aanraden voor een apparaat? Kinderkamer/slaapkamer en in de woonkamer. Is er een goede startersset? Kun je meerdere accounts tegelijk bedienen? (kinderkamer/woonkamer)? Hartelijk dank voor uw hulp. Groeten Schwingiii
3
Ik ben momenteel bij salt maar heb nogal slechte ervaring met hen op het gebied van klantenservice. Ik zou zeggen dat 1 op de 4 problemen werd opgelost zoals ik zou verwachten dat het zou worden opgelost en klantgerichte behandeling . Het laatste probleem maakte me af en ik moest extra kosten maken. Dus, ik vraag me af wat de mensen vinden van digitec mobile op het gebied van klantenservice? Ik zou het zeer op prijs stellen als je je mening zou geven over andere MVNO's in Zwitserland.
3
5 van 24.420 discussies