El Yucateco
Heb je de mogelijkheid om een leverancier te vinden voor hete sauzen uit El Yucateco? Hun hete sauzen zijn briljant en anders alleen te vinden in speciaalzaken!

5
Heb je de mogelijkheid om een leverancier te vinden voor hete sauzen uit El Yucateco? Hun hete sauzen zijn briljant en anders alleen te vinden in speciaalzaken!
5
Er zijn nu sauzen van "El Yucateco". Bedankt daarvoor! Heel gaaf. Maar nu mijn eerste wens in vervulling is gegaan (en er nu Kewpie Mayo is), heb ik alweer een nieuwe. Ik wens: - Bachan's Original Japanese Barbecue Sauce (geen idee waar ik die op dit moment zou kunnen krijgen) - Hete Sauzen van Marie Sharp (ik koop dit elke keer als ik in Papillorama ben) - Tapatio Hete Saus - Normale HP Brown Sauce (op de een of andere manier heb je alleen "Spicy BBQ" en "Classic BBQ") Als je dat ook voor elkaar krijgt, ben ik helemaal blij (voor ongeveer 2 maanden :))
0
Is er een verklaring waarom er geen levering de volgende dag is? Normaal gesproken, als ik 's ochtends bestel, wordt het de volgende dag geleverd.
0
Wat moet ik doen als de zogenaamd gerepareerde smartphone al meer dan 6 weken zijn weg naar mij niet heeft gevonden en ik gewoon word afgeschrikt door de klantenservice? Ik zou erg dankbaar zijn voor tips om mijn smartphone terug te krijgen, want Digitec lijkt er geen belang bij te hebben om me goed te helpen.
1
Wanneer worden de Roborock Saros 10 en 10R aan het assortiment toegevoegd? De Saros 10 en Saros 10R kunnen vanaf vandaag bij Amazon worden besteld voor € 1350, maar zijn op dit moment nog niet verkrijgbaar in Zwitserland.
114
5 van 24.310 discussies