Konica Minolta bizhub c554e drukt niet meer af op OS X Sierra
De Konica Minolta bizhub c554e werkt niet meer op Mac os x sinds de sierra update. Het nieuwste stuurprogramma is geïnstalleerd. Heb je hulp nodig. Bedankt
0
De Konica Minolta bizhub c554e werkt niet meer op Mac os x sinds de sierra update. Het nieuwste stuurprogramma is geïnstalleerd. Heb je hulp nodig. Bedankt
0
Hallo, de POD's van Vuse zijn verdwenen, zijn jullie van plan om ze opnieuw te bestellen?
0
Wat dacht je van het product "Shave & Care 2 in 1, Men" van Colosé?
3
Ik heb nu verschillende keren meegemaakt dat leveringen van Digitec/Galaxus niet volgens plan werden geleverd, ondanks dat ik op tijd had besteld en de leverdatum had bevestigd. Onlangs ontving ik het volgende bericht: "Levering mislukt - we proberen het opnieuw. Helaas ***onze chauffeur:in*** uw bestelling van Digitec Galaxus AG als gevolg van ***onverwachte omstandigheden***." Wat vooral vervelend is, is dat het wordt aangekondigd als "geleverd tegen de avond". Je bereidt je er elke keer op voor, blijft vaak extra thuis - en toch gebeurt de levering niet. Bovendien moet je dan zelf een nieuwe datum prikken, wat nog meer werk betekent. Helaas is dit niet de eerste keer dat dit gebeurt. Naar mijn mening moet een dergelijke service niet in de sale worden aangeboden als de deadlines niet betrouwbaar kunnen worden gehaald. Dit veroorzaakt frustratie en onnodig extra werk voor klanten. Het is erg jammer - ik had hier veel meer betrouwbaarheid verwacht.
0
Ik ben op zoek naar een wekker die de radio afspeelt in plaats van een geluid. Het moet ook mogelijk zijn om verschillende wektijden in te stellen voor afzonderlijke dagen van de week. De helderheid van het display moet ook gemakkelijk te veranderen zijn, of zelfs automatisch gedimd worden na een bepaalde tijd. Een gaaf pluspunt zou natuurlijk zijn als het geluid goed is en de wekker niet te duur is. Helaas kan ik niets vinden dat aan deze criteria voldoet.
0
In februari/maart was mijn ervaring met Digitec slechter dan ooit (ik ben al klant sinds ongeveer 2006/07): - Eerst leverden ze het verkeerde product (wat al vaker is voorgekomen), dat ik vervolgens terugstuurde en vervolgens stuurden ze me niet het juiste product, maar gewoon een creditnota omdat het duidelijk verkeerd was beschreven. Ze zouden er dus geld op verloren hebben en ik heb niet het product ontvangen dat ik besteld had. Het hele proces van bestelling tot ik mijn geld terugkreeg (en helaas niet het juiste product) duurde van 23 januari tot 19 februari. - Ik heb toen een smartphone besteld die me helemaal niet paste. Ik heb er toen een retourzending voor aangevraagd. Ik bestelde de smartphone op 19 februari en het duurde een paar dagen voordat ik hem ontving. Op 3 maart heb ik hem teruggestuurd en op 6 maart heb ik hem ontvangen. Pas op 27 maart ontving ik mijn creditnota. En pas na meerdere keren vragen en pas nadat ik zelfs een factuur moest betalen (omdat Digitec 10% van het aankoopbedrag had afgetrokken). Ik vond het heel erg dat het zo lang duurde en ik vind het helemaal niet klantvriendelijk om zomaar 10% af te trekken. Ik ken de richtlijnen en was me ervan bewust, maar ik vind het zwak. Het apparaat was een paar dagen in mijn bezit en had niet het minste krasje, zelfs de folie zat er nog op. Bij Swisscom is het bijvoorbeeld geen probleem als de verpakking open is, zij hebben een ander beleid. - En afgelopen zondag bestelde ik iets uit voorraad. Op maandag kreeg ik te horen dat ik het morgen (dus vandaag, dinsdag) zou ontvangen, zoals ik gewend ben van Digitec, maar blijkbaar lukt ze dat niet eens meer. Er is vandaag nog geen pakje aangekomen, dat komt waarschijnlijk morgen. Ik weet dat dit kleine dingen zijn, maar ze blijven ongelooflijk vervelend en het is gewoon niet wat ik van Digitec gewend ben. In het vervelendste geval (het tweede, waarbij ik meer dan drie weken op mijn geld moest wachten), boden ze niet eens goodwill aan. Hoe zijn jullie ervaringen de laatste tijd? Helaas voelt het alsof er geen echt goede alternatieven zijn voor Digitec (behalve voor bepaalde dingen)
4
5 van 24.370 discussies