Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Kontakt

5 Discussies voor in Kontakt

Begin discussie
    petiz 1 jaar geleden in Kontakt

Geen zendingstracering mogelijk voor televisies

Hallo, Ik ben een beetje verbijsterd dat het zogenaamd niet mogelijk is om een televisie te volgen. Hoe kan dat? Is het omdat ik een langzamere verzending heb toegestaan? Over het algemeen vind ik het volkomen legitiem om kleine bestellingen van weinig waarde (pakketjes die soms voor de deur kunnen worden achtergelaten) niet te traceren, maar zoiets groots en duurs als een tv kun je tegenwoordig toch ook zonder tracering verzenden? Ik weet niet welke leverancier, ik weet niet op welke dag de TV komt en ik heb geen tijd, ik heb op dit moment niets. Het enige wat ik nu kan doen is hopen dat ik er toevallig ben als de TV aankomt en zo niet, dan zal ik waarschijnlijk een manier moeten vinden om de TV ergens op te laten halen en bij mijn flat te laten bezorgen. Is dat normaal bij Galaxus?

3

petiz 1 jaar geleden in Kontakt

Geen zendingstracering mogelijk voor televisies

Hallo, Ik ben een beetje verbijsterd dat het zogenaamd niet mogelijk is om een televisie te volgen. Hoe kan dat? Is het omdat ik een langzamere verzending heb toegestaan? Ik vind het over het algemeen volkomen legitiem voor kleine bestellingen met een lage waarde, maar zoiets groots en duurs als een tv kun je tegenwoordig toch ook zonder tracking versturen? Ik weet niet welke leverancier, ik weet niet op welke dag de TV aankomt en ik heb geen tijd, ik heb op dit moment niets. Het enige wat ik nu kan doen is hopen dat ik er toevallig ben als de tv aankomt en zo niet, dan zal ik waarschijnlijk een manier moeten vinden om de tv ergens op te laten halen en bij mijn flat te laten bezorgen. Is dat normaal bij Galaxus?

0

markwalderm 2 jaren geleden in Kontakt

Nieuwe ducker voor mijn flat

Beste team van Digitec ik heb net een printer bij jullie besteld mijn naam is Martin Markwalder nu is het mogelijk dat jullie mensen mij hopelijk kunnen helpen met de installatie van de printer reden hiervoor ik heb zo goed als geen idee hoe ik de moet installeren indien nodig hier is mijn mobiele nummer: (telefoonnummer verwijderd om privacy redenen).

2

benjamin.blatter 2 jaren geleden in Kontakt

Heb Severin SB7211 stofzakken besteld op 11.4.2023 voor de prijs van 53,70.

Mijn vrouw heeft deze stofzakken dringend nodig, want ze heeft er geen gekregen bij Migros in Chur. Adres: (adres om redenen van gegevensbescherming verwijderd) Hartelijk dank en groeten

1

rospet 2 jaren geleden in Kontakt

Mijn mailadres moet gecorrigeerd worden

Het is nu **************

1

Orde van de
discussies
Forum voor Kontakt
StartBegin discussie