Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Light my bricks

3 Discussies voor in Light my bricks

Begin discussie
    NightFreakZ 5 jaren geleden in Light my bricks

Light My Bricks directe stroomaansluiting

De afstandsbediening adviseert de LMB sets via een directe stroomaansluiting te bedienen. Ik heb twee LMB sets die ik met een adapter rechtstreeks op het lichtnet wil aansluiten. Kan iemand er een aanbevelen en waar moet ik speciaal op letten bij de adapters voor de LMB sets?

4

ArthurKa 6 jaren geleden in Light my bricks

Nieuwe titels

Weet je hoe lang het duurt tot een LMB set beschikbaar is voor nieuwe LEGO sets? In het bijzonder ben ik momenteel geïnteresseerd in het volgende: 42111 Dom's Dodge Charger 42115 Lamborghini Sian FKP 37 21046 Empire State Building 75980 Harry Poter Aanval op het Vossenhol 75969 Harry Poter Astronomietoren

1

Acranius 6 jaren geleden in Light my bricks

Leverancier & Prijzen

Is de leverancier Light My Bricks zelf? De prijzen zijn wat hoog, want bij LMB krijg je snel korting. Bovendien is er al een distributeur in Zwitserland met betere voorwaarden.

1

Orde van de
discussies
Forum voor Light my bricks
StartBegin discussie